نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
14. اسفند 1397 - 14:40
اجرای هر چه بهتر راهیان نور و اردوهای جهادی،پیگیری مشکلات درون شهری(نظارت بربازارو توزیع گوشت)،پیگیری معوقات کارگران سد چمشیر و نیز پیگیری مشکلات دانشکده نفت و گاز از مهمترین مطالبات دانشجویان بسیجی در نشست با فرماندار گچساران بود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،سلسله نشست های مطالبه گری بسیج دانشجویی شهید "احمدی روشن" گچساران با محوریت مشکلات شهری،دانشگاهی،اردوهای جهادی و نیز راهیان نور با حضور فرماندار گچساران در سالن جلسات فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

در این نشست ابتدا دانشجویان مطالبی را در خصوص برخی از مشکلات این شهرستان به سمع و نظر فرماندار گچساران رساندند که اجرای هر چه بهتر راهیان نور و اردوهای جهادی،پیگیری مشکلات درون شهری(نظارت بربازارو توزیع گوشت)،پیگیری معوقات کارگران سد چمشیر و نیز پیگیری مشکلات دانشکده نفت و گاز از مهمترین مطالبات دانشجویان بسیجی در این نشست بود.

در ادامه این نشست نیز علی خوانپایه ،فرماندار گچساران ضمن تقدیر و تشکر از مطالبه گری و دغدغه دانشجویان در رفع مشکلات شهروندان گفت:مسایل ومشکلات مردم زیاد است وکسی هم منکر این همه مشکلات نیست که ان شاءالله همه دست به دست هم بدهیم وبتوانیم مشکلات مردم را مرتفع کنیم.

 

وی افزود:وظیفه اصلی ما مسئولین خدمت به مردم است و چون استان کهگیلویه و بویراحمد محرومیت های بسیاری دارد و مردمان نیازمند وفقیر هم زیاد دارد،اولا باید وضعیت مردم رابه خوبی درک کنیم و از دادن شعار هم اجتناب کنیم و احساسی عمل نکنیم و باید همت و تلاش کرد و استانمان نیز از این وضعیت باید خارج بشود.

خوانپایه درادامه تصریح کرد: دراین خصوص هم هرکسی وظایف واختیاراتی دارد ،چرا که مسئولیت و اختیار دو مقوله وابسته به هم هستند و اگرکسی هم مسئولیتی دارد درنتیجه باید اختیاراتی هم داشته باشد که بتواند کاری را انجام دهد، آنهم باتوجه به منابع واختیاراتی که در دست دارد.

فرماندارگچساران نیز درادامه این نشست اظهارکرد:برخی مشکلات ساختاری هم زاییده دست ماهستند پس باید دروهله اول پیگیر رفع این مشکلات باشیم وهمه باید دراین زمینه احساس مسئولیت کنیم و وحدت راحفظ کنیم.

وی درادامه افزود:در خصوص مباحثی که دانشجویان عزیز مطرح کردند بحث اول راهیان نور بودکه مطرح شد که ان شالله ما در حدتوان هم همکاری لازم را با دانشگاه ها در این زمینه خواهیم داشت و نیز بحث مکاتبات اداری هم براساس شرایط وضوابط  اداری پاسخ داده می شود.

خوانپایه گفت:درباره  اردوهای جهادی ماباز هم نهایت همکاری را خواهیم داشت اما در بحث مشکلات روستایی و محله های فقیرنشین، چندان مشکل خاص ندارند ودولت هم توان دادن امکانات کامل به تمام روستاها را نخواهد داشت چراکه شاخصه هایی مثل جمعیت خیلی در این زمینه برای ما مهم هستند.

فرماندار گچساران درادامه نیز در رابطه بامشکلات روستاییان ومکان های تفریحی شهرستان نیز افزود: خوشبختانه مکانهای مختلف تفریحی دراکثر روستاها و شهرستان وجود دارد وشهرستان گچساران ازجمله شهرستان های است که در این خصوص مشکلات کمی دارد و خدا را شاکریم که مشکل خاص در این شهر از این بابت نداریم.

خوانپایه نیز در ادامه در خصوص نظارت بربازار شهرستان گفت:جهت نظارت بربازاروتوزیع گوشت بین مردم ،مشکل به شهرستان برخواهد گشت و واقعا مسئله ای است که گریبان گیر شده و باید چاره اندیشی برای رفع این مشکل داشته باشیم.

فرماندار گچساراننیز  درادامه این نشست و در رابطه با معوقات کارگران سد چمشیرهم اینگونه بیان کرد جلساتی در این خصوص برگزار شده که باید فرصت لازم برای پیگیری مطالبات وحقوق کارگران به ما داده شود.

خوانپایه نیز درادامه در مورد مشکلات دانشکده نفت وگازگچساران هم قول پیگیری داد وگفت:تمام مشکلات ازجمله عمران ،آبادی ،ساخت وساز راه های دانشکده رو همکاری می کنیم که مشکلات مرتفع شوند.

انتهای پیام

دیدگاه‌ها

کار درست یعنی این
درود بر دانشجوی بسیجی انقلابی و مطالبه گر
مگه اینکه بسیج و سپاه ی کاری برای مردم کنن
احسنت . ولی ایشون هم از نوچه های این دولته و فقط خوراکشون وعده دادنه

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها