نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
15. اسفند 1402 - 21:28
به استقبال از کنگره ملی شهدای استان برگزار شد؛
یادواره شهدای «اسلام‌آباد» در گچساران+ تصاویر
هفدهمین یادواره شهدای والامقام پایگاه مقاومت بسیج شهید «غلامرضا نظرپور» (روستای اسلام‌آباد) گچساران با حضور خانواده‌های معظم شهدا برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب، هفدهمین یادواره شهدای والامقام پایگاه مقاومت بسیج شهید غلامرضا نظرپور گچساران در راستای برگزاری دومین کنگره ملی ۲ هزار شهید کهگیلویه و بویراحمد با حضور خانواده معظم شهدا، جانبازان، آزادگان، ایثارگران، جمعی از مسئولین و بسیجیان در روستای اسلام‌آباد این شهرستان برگزار شد.

این مراسم نورانی و معنوی با سخنرانی سردار «حمزه حمیدی نیا» از فرماندهان دوران دفاع مقدس و با مداحی کربلایی «علی شریفی» همراه بود.

سردار حمزه حمیدی نیا، جانشین مجمع رهروان امربه‌معروف و نهی از منکر کشور در این یادواره گفت: امروز همه باید با سیره و مشی شهدا زندگی کنیم چراکه شهدا چراغ و محرک راه ما هستند و شهدا حاضر و ناظر بر اعمال و رفتار ما هستند.

 وی افزود: در این انتخابات اخیر مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری نیز ملت بزرگ ایران بازهم به صحنه آمدند و برگ زرین دیگری در تاریخ این مملکت ثبت کردند، اگرچه غرب بیش از هر چیز دیگری از حضور باشکوه مردم در انتخابات هراسناک است. دشمن از ابتدای انقلاب تاکنون انواع فتنه‌ها را علیه انقلاب اسلامی طراحی کرده است اما هر بار باسیلی محکم مردم مواجه شده است.

سردار حمیدی نیا تصریح کرد: سناریوی دشمن برای انتخابات به این شکل بود که مردم را از حضور در پای صندوق‌های رأی ناامید کند و تخمین آن‌ها برای مشارکت بین 10 تا 15 درصد بود و تمام توانش را در این مدت به روی این مسئله گذاشته بود اما آحاد مختلف مردم ایران پای‌کار آمدند و بازهم دشمن را دررسیدن به اهدافش ناکام گذاشتند.

فرمانده دوران دفاع مقدس گفت: دشمن در طول این 45 سال عمر انقلاب فتنه‌های زیادی علیه کشورمان را پایه‌ریزی کرد که با رهبری داهیانه امامین انقلاب و بصیرت ملت بزرگ ایران همه آنان نقش بر آب شد. بااین‌وجود دشمن می‌خواست با کمرنگ کردن انتخابات، نظام را به چالش بکشاند اما کور خواندند و شکست خوردند.

وی افزود: در دوران دفاع مقدس از ۳۷ کشور اسیر داشتیم و حزب بعث عراق در اوایل جنگ با ۱۲ لشکر به کشورمان حمله کرد که در آن زمان هیچ امکانات و تجهیزاتی برای مقابله با دشمن تا بن دندان مسلح نداشتیم وقتی هم جنگ تمام شد دشمن با 64 لشکر جنگ را پایان داد و این نشان می‌دهد که غرب همواره در تمام این مدت از صدام حمایت می‌کرد.

سردار حمیدی نیا تصریح کرد: اما این حق بود که مقابل باطل پیروز شد و پیروزی‌های رزمندگان در دفاع مقدس همه از الطاف الهی بودند چراکه پشتوانه ملت بزرگ ایران ایمان به خداوند بود و رزمندگان ما در عملیات‌ها به ائمه اطهار سلام‌الله علیها توسل می‌جستند.

جانشین مجمع رهروان امربه‌معروف و نهی از منکر کشور اظهار کرد: قبل از انقلاب هیچ‌گونه امکاناتی در این استان وجود نداشت اما امروز برکات انقلاب اسلامی در این استان را شاهد هستیم قبل از انقلاب این استان به شکل ارباب‌رعیتی اداره می‌شد و هر قسمتی هم‌دست کسی بود و هیچ‌کسی هم جرئت حرف زدن نداشت اما امروز این استان فرزندان شایسته‌ای دارد و مردم غیور استان کهگیلویه و بویراحمد همواره در تمامی عرصه‌های انقلاب خوش درخشیده‌اند.

وی ادامه داد: امروز غرب از ایران اسلامی می‌ترسد و اسرائیل ذلیل‌شده است. ایران مقتدر برای دشمنان قابل‌تحمل نیست درحالی‌که امروز حرف اول را در منطقه می‌زنیم و مردم سرمایه انقلاب اسلامی هستند.

برنامه‌های مختلف فرهنگی، اجرای سرود، دکلمه خوانی، برپایی نمایشگاه عکس شهدا، پخش مستندات شهدا از دیگر جلوه‌های این مراسم معنوی بود.

تصاویری از این یادواره را شاهد باشید.

 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها