نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
5. فروردين 1397 - 5:55
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: حمایت از کالای ایرانی مختص به توجه و پیگیری مسئولان نیست بلکه تک تک افراد جامعه در تحقق این مهم سهیم هستند،حمایت از تولیدکنندگان داخلی از سویی بر روند تولید و اشتغالزایی تاثیرگذار است و از سوی دیگر شاهد کاهش روند بیکاری در جامعه خواهیم بود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،غلامرضا تاجگردون ،رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در گفت و گو با این پایگاه خبری تحلیلی درخصوص شعارسال مبنی بر حمایت از کالای ایرانی گفت:رهبر معظم انقلاب امسال را سال"حمایت از کالای ایرانی" نام‌گذاری و ضمن تاکید بر اهمیت شتاب گرفتن تولید ملّی، اقتصاد ملی و تعصب نسبت به مصرف جنس داخلی را ضرورتی برای اصلاح اقتصاد کشور برشمردند.

رونق اقتصاد با مصرف کالای ایرانی

وی افزود:بحث حمایت از کالای ایرانی اهمیت ویژه ای در ثبات رونق اقتصادی ، معیشت و دغدغه اشتغال کشور را دارد و این نامگذاری با درایت و هوشمندی رهبر معظم انقلاب اسلامی انتخاب شده است.

نقش مردم در حمایت از کالای ایرانی

تاجگردون درادامه گفت:کسانی که خواهان قلم‌فرسایی بوده و یا به صورت شنیداری و تصویری فعالیت می‌کنند، باید به زبان خود مردم و از ابعاد مختلف شعار سال (حمایت از کالای ایرانی) را به آحاد مختلف مردم منتقل کنند، چون زمانی یک پیام اثرگذار است که قابل لمس باشد.

تحقق اشتغال با خرید کالای داخلی

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس درادامه بیان کرد:حمایت از چرخه تولید کالای ایرانی موجب به حرکت در آوردن چرخه اقتصاد کشور است و باخرید کالای ایرانی می توان حمایت از کار و سرمایه ایرانی را تحقق بخشید.

فرهنگ حمایت از کالای ایرانی

تاجگردون اظهارکرد:مصرف کالای ایرانی به عنوان یک وظیفه همگانی، راهکار عمومی در دست جامعه برای حمایت از تولیدات داخلی است وفرهنگ خرید و حمایت از کالای ایرانی در جامعه باید نهادینه شود.

کاهش روند بیکاری با کالای ایرانی

نماینده گچساران و باشت درمجلس تصریح کرد:حمایت از کالای ایرانی مختص به توجه و پیگیری مسئولان نیست بلکه تک تک افراد جامعه در تحقق این مهم سهیم هستند،حمایت از تولیدکنندگان داخلی از سویی بر روند تولید و اشتغالزایی تاثیرگذار است و از سوی دیگر شاهد کاهش روند بیکاری در جامعه خواهیم بود.

تولید کالای مرغوب و با کیفیت درکشور

تاجگردون افزود:نهادینه شدن فرهنگ مصرف کالای داخلی باعث رونق تولید و فعال تر شدن هرچه بیشترکارخانجات شده و ارتقای صنعت و اشتغال را با خود به همراه دارد وشرکت های تولیدی نیز باید در راستای جلب اعتماد مشتریان باید کالاهای باکیفیت و مرغوب تولید کرده و زمینه رضایتمندی مصرف کنندگان را فراهم کنند.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس درادامه گفت:با افزایش استفاده از تولیدات کالاهای داخلی ،هم اقتصاد کشور پویا و هم زمینه ایجاد اشتغال و سرمایه گذاری فراهم خواهد شد.

سرمایه گذاری درگچساران

نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس گفت: با توجه به پتانسل و بسترهای موجود در شهرستان گچساران، امیدواریم با حمایت از تولیدکنندگان داخلی و ارائه تسهیلات ارزان قیمت به آنها، شاهد رونق چرخه تولید دراین شهرستان نیز باشیم.

وی در ادامه از سرمایه گذاران خواست با توجه به امنیت پایدار در گچساران ، از ظرفیت های این شهرستان استفاده بهینه را داشته باشند و به اشتغال پایدار در این شهرستان کمک نمایند.

انتهای پیام

 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها