نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
7. فروردين 1397 - 15:52
مديرعامل شركت نفت وگازگچساران گفت:باید بدانیم حمایت از کالای ایرانی زمینه اشتغال، رونق گرفتن بازار و در مجموع عملیاتی شدن اقتصاد مقاومتی را فراهم می‌کند،تحریم هایی ظالمانه که علیه کشورمان درطول این سالها صورت گرفته موجب توانمندی سازندگان داخلی شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،هوشنگ صیدالی،مدیرعامل شرکت نفت و گازگچساران در نشست با مدیران، رؤسا و جمعی از کارکنان این شرکت ضمن تبریک سال جدید اظهار کرد: امیدواریم بتوانیم همچون سال گذشته در راستای برنامه‌های کلان صنعت نفت گام برداریم.

وی با اشاره به نامگذاری سال جدید مبنی برحمایت از کالای ایرانی افزود: خدا را شاکریم که صنعت نفت در حمایت از سازندگان داخلی پیشتاز بوده است و این در صنعتی که  کالاهای آن تخصصی وفنی است کار بسیار بزرگ و ارزشمندی است .

صیدالی تصریح کرد: نامگذاری سال از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی برای همه ما یک تکلیف است که آحاد جامعه باید بدانند درشرایط فعلی با حمایت از کالای ایرانی ازتولید ملی حمایت کنند.

مدیرعامل شرکت نفت وگازگچساران بیان کرد: باید بدانیم حمایت از کالای ایرانی زمینه اشتغال، رونق گرفتن بازار و در مجموع عملیاتی شدن اقتصاد مقاومتی را فراهم می‌کند.

وی گفت: تحریم هایی ظالمانه که علیه کشور ما درطول این سالها صورت گرفته موجب توانمندی سازندگان داخلی شد و شرکت‌های تولید  کننده داخلی نیز با وجود تحریم‌هایی که صورت گرفته بود در تمامی سالها در کنار صنعت نفت بودند و توانمندی خود را به اثبات رسانده‌اند.

صیدالی خاطرنشان کرد : صنعت نفت گچساران به عنوان دومین تولید کننده نفت در جنوب همواره حمایت از ساخت داخل و تلاش در جهت ارتباط تنگاتنگ با سازندگان داخلی را  اولویت‌های نخست خود می‌داند.

وی با  اشاره به اقدامات انجام شده در شرکت نفت و گاز گچساران اظهار کرد: در سال‌های گذشته سفارش ساخت بیش از هزاران قلم کالا به سازندگان داخلی در راستای حمایت از آنها و اجرایی کردن اقتصاد مقاومتی صورت گرفته است.

مدیرعامل شرکت نفت وگازگچساران افزود : بی‌تردید آینده اقتصاد کشورمان با مشارکت همگانی و حمایت از سازندگان داخلی فراهم می‌شود واز این‌رو  شرکت  بهره برداری نفت و گاز گچساران برای تحقق این امر از هیچ کوششی فرو گذار نخواهد کرد.

صیدالی افزود: قطعاً حمایت از سازندگان داخلی موجب اشتغال خواهد شد و امیدواریم با تلاش در صیانت از تولید ملی شاهد شکوفایی اقتصاد کشورمان باشیم.

انتهای پیام

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها