نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
22. فروردين 1395 - 19:39
یوسف نادریان
سرمربی نفت وگازگچساران :
با حمایت هواداران پیروز شدیم
سرمربی نفت وگاز گچساران گفت:مطمئن هستم اگر در ادامه رقابت های لیگ مورد حمایت هوادارن و مسولان قرار بگیریم بار دیگر به لیگ یک بازخواهیم گشت ، چون کهگیلویه و بویاحمد لیاقت داشتن یک تیم در لیگ یک را دارد.

به گزارش آفتاب جنوب،یوسف نادریان سرمربی نفت وگاز گچساران پس از پیروزی تیمش برابر کارا شیراز گفت: بازی تماشاگرپسند و جذابی را شاهد بودیم و بازیکنان پرتلاشمان تاکتیک های تیمی را به خوبی اجرا کردند که جا دارداز زحمات آنها که انصافا از ته دل برای خوشحال کردن مردم این شهر تلاش می کنند ،تشکر کنم.

 

وی افزود: در نیمه اول علاوه بر دو گلی که به ثمر رساندیم می توانستیم گل های بیشتری را وارد دروازه حریف کنیم که با بدشانسی وارد دروازه کارا نشد که باید این را هم لحاظ کرد تیم کارا در این نیمه یک فرصت خوب داشت ولی عکس العمل گلرمان مانع از فروپاشی دروازه نفت وگازشد .

 

نادریان تصریح کرد: در نیمه دوم  تیم کارا چیزی برای از دست دادن نداشت وبه بازی انتحاری روآورد و توانستند یکی از گل های خورده  را جبران کنند که البته در دریافت این گل مدافع ما سهل انگاری کرد و به راحتی به تیم حریف یک پنالتی هدیه داد.

 

سرمربی نفت وگازگچساران اظهارکرد : بعد از خوردن گل اول تیم نفت وگاز تحت فشار قرار گرفت و در چندین مورد گلر ما مانع از گلزنی مهاجمان خطرناک کارا شد ،تا اینکه در دقیقه 88 کاپیتان تیم ما با یک ضربه استثنایی گل سوم و روحیه بخش را به ثمر رساند.

 

نادریان افزود:از همه هوادارن به خاطر اینکه فقط تیم محبوبشان را تشویق می کردند تشکر می کنم و امیدوارم این حمایت تا پایان فصل ادامه داشته باشد .

 

وی در ادامه نیز ازتلاشهای شبانه روزی و دلسوزانه  مدیران و کادرفنی باشگاه تشکر کرد وگفت مطمئن هستم اگر در ادامه بازی ها ، مثل امروز مورد حمایت هوادارن و مسولان قرار بگیریم بار دیگر به لیگ یک بازخواهیم گشت ، چون این استان لیاقت یک تیم لیگ یکی را دارد.

 

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها