نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
2. شهريور 1398 - 10:08
سرمربی تیم نفت و گاز گچساران در خصوص این دیدار گفت: روند برگزاری بازی و قضاوت داوران رضایت بخش بود ، اما به هر حال تیم ما جوان است و تمام تلاش خود را برای پیروزی در این مسابقه هم به کار بستیم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،تیم هندبال نفت و گاز گچساران در چارچوب رقابت های هفته دوم لیگ برتر هندبال کشور، با تیم مس کرمان به مصاف هم رفتند که  این دیدار در نهایت با شکست نفتی های گچساران خاتمه یافت.

این دیدار به میزبانی مس در سالن شهید تجلی شهر کرمان برگزارشد تا نفتی های گچساران در دومین دیدار خود در لیگ برتر هندبال با نتیجه 33بر26از میزبانش شکست بخورد.

مهدی آزاد منجیری ،سرمربی تیم نفت و گاز گچساران در خصوص این دیدار گفت: روند برگزاری بازی و قضاوت داوران رضایت بخش بود ، اما به هر حال تیم ما جوان است و تمام تلاش خود را برای پیروزی در این مسابقه هم به کار بستیم.

 وی افزود:امیدواریم در بازی های بعدی با تیم نفت و گاز نتایج بهتری کسب کنیم ،البته تیم مس هم تیمی منسجم و مرکب از بازیکنان ملی پوش جوان و با تجربه بود و این تیم می تواند امید اول قهرمانی در لیگ برتر هم باشد.

این در حالی است که حمید صادقی ،سرمربی مس کرمان هم در خصوص بازی تیم نفت و گاز گچساران نیز گفته بود که  تیم مهمان ، تیمی یکدست ، جنگنده و هماهنگ است که به اتکای بازیکنان جوانش آینده بسیار خوبی دارد

در سایر رقابت های هفته دوم لیگ برتر هندبال کشور نیز،ذوب‌آهن در خانه زاگرس اسلام‌آباد را از پیش رو برداشت و تیم‌های فراز بام خائیز دهدشت و خیبر اراک مقابل هم قرار گرفتند که دهدشتی‌ها حریف خود را شکست دادند و دیدار ستارگان دشتستان و سربداران سبزوار نیز با برتری تیم ستارگان به پایان رسید.

دیدار نیروی زمینی شهید شاملی کازرون و تیم زغال سنگ طبس هم با برتری نماینده کازرون به پایان رسید و در این هفته تیم فولاد مبارکه سپاهان اصفهان قرعه استراحت داشت

نتایج کامل هفته دوم

* فراز بام خائیز دهدشت ۲۴ - خیبر اراک ۱۹
* مس کرمان ۳۳ - نفت و گاز گچساران ۲۶
* ذوب آهن اصفهان ۲۷- زاگرس اسلام آباد ۲۰
* ستارگان دشتتستان ۲۵ - سربداران سبزوار ۲۳

*زغال سنگ طبس ۲۵ - نیروی زمینی کازرون ۲۷

جدول رده بندی کامل گروه های اول و دوم

گروه اول

۱- نیروی زمینی شهید شاملی کازرون با ۴ امتیاز 
۲- ذوب آهن اصفهان با ۳ امتیاز 
۳- ستارگان دشتستان با ۳ امتیاز 
۴- زاگرس اسلام آباد با ۲ امتیاز 
۵- سربداران سبزوار بدون امتیاز 
۶- زغال سنگ طبس بدون امتیاز 

گروه دوم

۱- فرازبام خاییز دهدشت با ۳ امتیاز 
۲- صنعت مس کرمان با ۲ امتیاز 
۳- فولاد مبارکه سپاهان اصفهان با ۲ امتیاز 
۴- نفت و گاز گچساران با یک امتیاز 
۵- خیبر اراک بدون امتیاز 

انتهای پیام

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها