نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
16. آبان 1402 - 11:03
هفته سوم لیگ برتر هندبال کشور؛
فرازبام باخت؛ بازی نفت و گاز لغو شد!
دیدار تیم‌های نفت و گاز گچساران با نیروی زمینی شهید شاملی کازرون که قرار بود به میزبانی نفتی‌ها برگزار شود ، لغو شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر هندبال باشگاه‌های کشور پس از حدود دو ماه وقفه، شب گذشته با برگزاری پنج دیدار ادامه یافت که دریکی از این دیدارها تیم هندبال گیتی پسند اصفهان موفق به شکست فراز بام خائیز دهدشت شد.

تیم هندبال گیتی پسند اصفهان در سالن شهید سجادی اصفهان میزبان فراز بام خائیز دهدشت بود که این دیدار درنهایت با نتیجه ۲۸ بر ۲۱ به سود تیم  میزبان به پایان رسید. این در حالی است که فراز بام خائیز دهدشت کماکان با ۳ شکست از سه بازی خود بدون امتیاز در انتهای جدول رده‌بندی این رقابت‌ها حضور دارد.

دیدار تیم‌های نفت و گاز گچساران با نیروی زمینی شهید شاملی کازرون که قرار بود به میزبانی نفتی‌ها برگزار شود نیز لغو شد که علت آن عدم حضور به‌موقع نیروی انتظامی در سالن مسابقه از سوی رسانه‌ها ذکرشده است.

مربی تیم هندبال شاملی علت لغو این دیدار را عدم حضور به‌موقع نیروهای انتظامی در سالن مسابقه اعلام‌ می‌کند و می‌گوید: این بازی باید رأس ساعت ۱۶ عصر شروع می‌شد اما نیروی انتظامی در سالن نبود ناظر بازی طبق قوانین بدون حضور نیروی انتظامی نمی‌توانست بازی را آغاز کند و بنابراین سوت زد و ما به بیرون از سالن رفتیم. 

علیرضا بکماز اضافه می‌کند: زمانی که در اتوبوس در حال برگشت بودیم پلیس آمده بود که دیگر بازی از سوی ناظر لغو شده بود. ناظرها گزارش بازی را نوشتند و ما هم برگشتیم. اکنون نتیجه بازی را باید کمیته انضباطی مشخص کند.

 گچسارانی‌ها نخستین بازی خود در لیگ برتر را مقابل فراز بام خائیز دهدشت با پیروزی 29 بر 24 پشت سر گذاشتند، اگرچه بازی این تیم در هفته اول به دلیل عدم حضور سپاهان نوین برگزار نشده بود. نفت و گاز گچساران هم‌اکنون با 2 امتیاز از یک بازی خود بر پله هفتم جدول لیگ برتر هندبال ایستاده است.

گفتنی است لیگ برتر هندبال کشور با حضور ۱۲ تیم از ۱۳ شهریورماه  آغازشده است و هفته چهارم لیگ سی و ششم نیز ۲۲ آبانماه جاری برگزار خواهد شد.

 

انتهای خبر/

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها