نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
4. ارديبهشت 1398 - 11:32
صبح امروز، اعضای کمیسیون برنامه بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی به منظور بررسی موضوعات بودجه‌ای و نظارتی، بازدید از برخی پروژه‌ها و دیدار با فعالان اقتصادی کهگیلویه و بویراحمد وارد گچساران شدند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،صبح امروز، اعضای کمیسیون برنامه  بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی به منظور بررسی موضوعات بودجه‌ای و نظارتی، بازدید از برخی پروژه‌ها و دیدار با فعالان اقتصادی کهگیلویه و بویراحمد وارد گچساران شدند.

گفتنی است از اهداف سفر اعضای کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس به کهگیلویه و بویراحمد، بررسی موضوعات بودجه‌ای و نظارتی، بازدید از برخی پروژه‌ها و دیدار با فعالان اقتصادی استان، طرح مباحث در حوزه فعالیت کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با محوریت تبیین جایگاه استان در حوزه اقتصادی و کلان کشور و تلاش برای طرح و اجرایی شدن تبصره‌ها و مواد قانونی مؤثر بر توسعه  بوده است.

علی حسن نوروزی، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان نیز در این خصوص گفت: سفر اعضای کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس در روزهای چهارشنبه، پنج شنبه و جمعه هفته جاری به استان صورت گرفته که نشست های شورای توسعه و برنامه ریزی استان و گفت و گوی دولت و بخش خصوصی در این سفر با اعضای این کمیسیون پیش بینی شده است.
 
وی در ادامه گفت: طرح موضوعاتی با محوریت تبیین جایگاه استان و مقایسه شاخص ها با میانگین کشوری در بخش های زیربنایی از جمله راه ها، فرودگاه یاسوج، راه آهن، سازه های آبی، کشاورزی و بخش اقتصادی و تلاش برای طرح و اجرایی شدن تبصره‌ ها و مواد قانونی موثر در توسعه استان نیز مورد تاکید است.
 
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان نیزدرادامه بیان کرده که  تبیین گزارشی مبنی بر جایگاه استان به لحاظ اقتصادی، سهم استان در تولید ناخالص ملی، منابع بانکی، درآمدهای استان و نسبت منابع به مصارف از دیگر پیشنهادات به اعضای این کمیسیون مجلس خواهد بود.
 
این درحالی است که جعفر گوهرگانی ،معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع کهگیلویه و بویراحمد هم بر آمادگی هرچه بیشتر مسئولین دستگاه های اجرایی در خصوص خواسته ها و مطالبات استان در جلسات با اعضای کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس تاکید کرد.
 
وی بیان کرد:حضور اعضای این کمیسیون به استان فرصتی برای بیان داشته ها، ظرفیت ها و توانمندها و همچنین مطالبه گری استان است که  باید از این فرصت برای توسعه استان به خوبی بهره برد.
 
گفتنی است استقبال در فرودگاه گچساران، دیدار از بافت فرسوده ،بازدید از شهرک صنعتی و نیز صنایع نفت و گاز در منطقه دشت گز و جلسه با فعالین اقتصادی و شورای اداری از برنامه های این کمیسیون مجلس شورای اسلامی در شهرستان گچساران خواهد بود.
 

دیدگاه‌ها

زشت است شعار دادن .ادای بچه انقلابی در نیار.خیانت های تو به تحصیل کرده ها و خانواده های آنها در تاریخ ماندگار شد .از افت گرفته پتروشیمی و امور مالیاتی و بانک ملت و...

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها