نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
9. دى 1397 - 12:57
مردم انقلابی، خداجو و ولایتمدار گچساران دراین راهپیمایی باشکوه با سردادن شعارهای حماسی ضمن حمایت از مقام عظمای ولایت، فتنه و فتنه‌گران را محکوم کردند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،پیش از ظهر امروز راهپیمایی بزرگداشت حماسه 9 دی روز «بصیرت و میثاق امت با ولایت» با حضورجمعی ازمسئولین محلی و اقشار مختلف مردم از مسجد شهیدان تا مصلای بزرگ امام خمینی (ره) گچساران برگزارشد.

راهپیمایان با سردادن شعارهایی همچون «وای اگر خامنه‌ای حکم جهادم دهد ارتش دنیا نتواند که جوابم دهد» «مرگ برآمریکا،مرگ بر اسرائیل ، مرگ بر آل سعود » «وقتی امام عصر(عج)غائب است اطاعت از خامنه ای واجب است» و «حزب فقط حزب علی رهبر فقط سید علی» بار دیگر پیوند خود با ولایت را اعلام کردند.

 شعارهای «مرگ بر منافق فتنه‌گر» «مرگ بر ضد ولایت فقیه» از دیگر شعارهای حماسه سازان 9 دی در گچساران بود.

 همزمان با 9 دی مردم همیشه در صحنه گچساران با راهپیمایی پرشور خود بار دیگر ضمن اعلام ولایت‌مداری خود اقدامات فتنه‌گران سال 88 را محکوم کردند؛این مراسم از ساعت 10 صبح آغاز و تا وقت نماز ظهرادامه داشت و مردم بصیر و فهیم گچساران بار دیگر بر عهد و پیمان خود با ولی امر مسلمین جهان تأکید کردند.

 در این مراسم سردار هادی مقدسی،جانشین فرهنگی کل سپاه به تحلیل حوادث و اتفاقات سال 88 و نقش حماسه ماندگار 9 دی در مهار عناصر فتنه پرداخت .

 سرودن اشعار انقلابی توسط مداحان اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام " محمودی  " و "  ویسی  "  جلوه دیگری از این مراسم بزرگ بود.

تصاویر این راهپیمایی باشکوه را مشاهده نمایید.

دیدگاه‌ها

درود برتاجگردون

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها