نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
9. دى 1397 - 15:37
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گچساران در واکنش به سردادن چنین شعاری از تربیون گفت : این حرکت اصلا مورد تایید ما نبوده و شعارهای مربوط به چنین مراسماتی از قبل مشخص و به سراسر کشور ارسال می گردد و اصلا چنین شعاری در بین شعارهای تعیین شده برای مراسم وجود نداشته است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب، یدالله مرادی،رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گچساران درخصوص چرایی شعار علیه مرحوم هاشمی رفسنجانی در راهپیمایی ۹ دی گچساران گفت: اتفاقا امسال شعارها تکراری نبوده و شعارهای جدیدی بودند،۳نفر برای خواندن شعار از تربیون راهیپمایی از قبل مشخص شده بودندکه هرسه افرادی شناخته شده ویکی از آنها از مداحان معروف شهرستان می باشد و تصویری از شعار های ابلاغی نیز دراختیار آنها قرار گرفت .

وی افزود: حدود ساعت ۱ونیم بعداز ظهر که به خانه برگشتم وبعداز مراسم این فیلم را دیدم و تا مسیری که راهپیمایی را همراهی می کردم همه چیز براساس رویه معمول و شعارهای تعیین شده صورت گرفته بود و چنین اتفاقی روی نداده بود.

مرادی اظهارکرد: برای هماهنگی های بیشتر درمصلی ، زودتر به این محل آمدم که متاسفانه این اتفاق روی داد و شعارهایی علیه آیت الله هاشمی رفسنجانی داده شده که واقعا نمی دانیم این رفتار رانوعی شیطنت بدانیم یا خودجوش بوده یا حتی صداگذاری بوده واقعا دراین مورد نمی توانم اظهار نظر کنم.

مرادی اضافه کرد: در هر صورت ما درحال پیگیری برای شناسایی هویت این فرد هستیم و شعار دادن علیه ایت الله هاشمی اصلا رفتار مورد تایید مانبوده است.

 درادامه نیز مسئول شورای هماهنگی تبیلغات اسلامی گچساران در جدیدترین اظهاراتش با اشاره به شعارهای داده شده در مراسم ۹ دی گچساران افزود: ما هم این کلیپ را دیدیم، من البته این کلیپ را در ساعت ۱:۱۵ بعد از نماز که یکی از خبرنگاران به من نشان دادند، من خودمم شوکه شدم وقتی این کلیپ را دیدم.

وی افزود:نهایتاً تا الان هم دنبال این بودیم و ببینم که اصلاً این کلیپ صحت دارد یا خیر! نهایتاً معلوم شد که یک آقایی از داخل جمعیت شروع کرده و تک‌نفری شعار می‌داده و در یک‌لحظه رفته بالا تریبون را گرفته و شعار داده است.

مرادی تصریح کرد:اکنون آن فرد را هم شناسایی کردیم و با خودش صحبت کردم می‌گوید که چیزی به نام «هاشمی» نگفتم.

وی افزود:در این کلیپ هم مشخص نیست چیزی به نام «هاشمی» نام نیست، اصلاً هم دقت کنید چنین چیزی نیست، اما از همان اول که همه زیرنویس کردند گفته «مرگ بر هاشمی» دیگر افراد دقت نمی‌کنند و چیزی به این نام نیست.

مرادی گفت:آن فرد هم متأسفانه حالت خودسر و خودش جوش این کار را کرده و هیچ ارتباطی با دست‌اندرکاران برنامه و هماهنگی باکسی نکرده و کار شخصی کرده بوده است.

وی تصریح کرد:اما این اشکال پیش‌آمده و شیطنت هم احتمال دارد باشد به این دلیل که چطور شده همان یک تیکه را سریع ضبط کردند و همان لحظه هم پخش کردند! به نظر هنوز مبهم است و ما در حال بررسی هستیم ببینم این چطور است و دستگاه‌های مربوطه باید پیگیری کنند، شناسایی کنند که چرا این‌طور شده است.

مرادی گفت:اسم «موسوی» و «خاتمی» هم آورده بودند که کار همان فرد بوده است، ما اصل قضیه را قبول نداریم که کسی بیاید علیه فردی و غیر از شعارهای رسمی شعار دهد، این جز شعارهای اصلی نبوده، یک فرد خودسر این کار را کرده، شناسایی هم شده و دستگاه‌های مربوطه باید بررسی کنند.

انتهای پیام

 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها