نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
25. شهريور 1396 - 12:45
پدرم زخم مانده بر تن و تنفست در عملیات بدر در راه دفاع از ایران اسلامی زرین ترین مدال زندگی ما ست،شما راه بی بازگشت مردانگی ومردم داری رو به ما آموختی وتمام سعی خود را بکار خواهیم بست تا علیرغم نامهربانی ها و ناجوانمردیهای بیشماراز این مسیر خارج نشویم .

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،ابوالحسن غلامی جانباز قطع عضو گچسارانی در یادداشتی نوشت:پدرم سلام؛ شهریور که می آید سالروز واقعه عروج شهادت گونه ات جان تازه ای به زندگی ما می بخشد.

نگهداری کپسول اکسیژن بجامانده ات و تفنگ پراز حماسه ات ما را مصمم به ادامه راه واز نفس نیفتادن در مسیر حریت و آزادگی وجوانمردی می دارد.

عشق تو به ایران وایرانی ،ارادتت به سالارشهیدان حضرت ثارالله علیه السلام و دفاع جانانه ات از حضرت روح الله (ره)و علاقه  وجودیت به ولی زمان (عج)از خاطر مانخواهد رفت.دفاع تمام قدت ازدکتر بهشتی مظلوم دربرابر کسانیکه اصل نظام را نشانه گرفته بودن و برخی ازآنان روزگاری ست که در دیار ما دوباره ابرازوجودمی کنند دریادها خواهد ماند.

هیچ وقت بوی نامهربانی و ناجوانمردی را پیرامونت استشمام نکردیم.نظم و وجدان کاریت درمجموعه صنعت نفت گچساران به یادگارمانده است تا آنجاکه دوبار مدال پرمعنای کارگر و کارمند نمونه رو برگردن آویختی.تاآنجا به اصالتت پایبند بودی که شاید تنها نهال درخت بلوط گچساران را در محل پمپ بنزین نفت کاشتی و پایدار وسرسبزمانده ست.

پدرم زخم مانده بر تن و تنفست در عملیات بدر در راه دفاع از ایران اسلامی زرین ترین مدال زندگی ما ست. هرچند اندک کسانی اجازه ندادن پس ازتحمل ۲۸سال درد وسختی ناشی از جراحات دفاع مقدس درکنار گلزار شهدا بیارامی ولی بازهم مزارت بوی شهادت می دهد.

شما راه بی بازگشت مردانگی ومردم داری رو به ما آموختی وتمام سعی خود را بکار خواهیم بست تا علیرغم نامهربانی ها و ناجوانمردیهای بیشماراز این مسیر خارج نشویم . سلام مجددبر مزارت که طبق وصیتت هم سطح زمین و هنوز بدون سنگ و سایبان مانده . یکی ازفرزندان سراپاتقصیرت سربازکوچک ایران اسلامی .

انتهای پیام/م

دیدگاه‌ها

با عرض سلام و درود به روح پاک همه شهدای ایران اسلامی ، لطفا زندگی نامه پدر بزرگوار جانباز سرافراز و خوش اخلاق استان و شهرمان جناب آقای ابوالحسن غلامی را در سایت قرار دهید.

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها