نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
23. خرداد 1396 - 12:11
آتش به اختیار یعنی آغاز مبارزه ای جدید برای حفظ و سربلندی و اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی در برابر عوامل داخلی و خارجی، واین مهم میسر نخواهد شد جز با رهنمودهای ارزشمند امام امت .

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،محمد بهنامی نیا-افسران جوان جنگ نرم، همان آینده سازان جمهوری اسلامی ایران با اذن فرمانده خود آتش به اختیار شدند.

یعنی به دنبال روشنگری و بصیرت افزایی نباید درنگ کنند. چرا که طلایه داران سیاسی و علمی و فرهنگی و اجتماعی جامعه همین قشر دانشجویی است.

دیگر سکوت در برابر یاوه گویی های شیاطین بزرگ و سرکرده های آنان و غرب پرستان جایز نیست.

آتش به اختیار یعنی به دنبال احقاق حقوق مستضعفین عالم از شرق تا غرب.

یعنی : سکوت نکردن در برابر استادان روشنفکر نما و سوسیالیستی.

یعنی : مبارزه با اختلاس و پولشویی و بانک ربوی.

یعنی : ایجاد خاکریزهای فرهنگی جدید در محیط دانشگاه و جامعه برای تحقق آرمانهای امام و انقلاب.

یعنی : ارزش گذاشتن برای شهید شهادت.

یعنی : مطالبه گری به حق و بی چون و چرا از تمام مسئولین حتی اگر نهاد یا سازمانی موضع گیری کند.

یعنی: حفظ خطوط قرمز جمهوری اسلامی ایران در برابر استکبار.

یعنی: انتقاد صریح و بی پرده از ارگان هایی که به هر بهانه ای از قانون می گریزند.

آتش به اختیار یعنی آغاز مبارزه ای جدید برای حفظ و سربلندی و اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی در برابر عوامل داخلی و خارجی، واین مهم میسر نخواهد شد جز با رهنمودهای ارزشمند امام امت که به حق خلف صالح خمینی کبیر است.

آتش به اختیار فرمانده به سربازان خود یعنی که هرجا احساس خطر شد و خطر و آسیب شناسایی شد باید دست بکار شد البته با راهکار و برنامه ریزی صحیح.

قطعا در هر عملیاتی سختی هاو دشواری هایی وجود دارد که جز با توکل به خداوند سبحان و نظرات فرماندهان و مشاوره های گوناگون نمی توان به نتیجه مطلوب دست یافت چنان که در عملیات های بزرگ دفاع مقدس به عینه مشاهده شدند.

ما افسران و سربازان فرماندهی معظم کل قوا در جنگ نابرابر نرم، با توکل به خدای متعال و روحیه جهادی و انقلابی، لباس رزم بر تن کرده و گوش به فرمان در این مبارزه بزرگ از هیچ احدی ترسی به دل راه نداده و در مبارزه با هرگونه بی عدالتی اجتماعی پیش قراول شده و برای تشکیل حکومت جهانی امام عصر(عج) جان بر کف آماده ایم.

هرجا ظلم هست مبارزه هست و هرجا مبارزه هست ما هستیم

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها