نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
1. تير 1399 - 8:02
البرز،همان غیرت و همتی بود که جانانه به مقابله با زبانه های آتش رفت تا نه تنها آتش سرکش را مهار کند، بلکه وجدان های خفته را بیدار ومتوجه نقش آفرینی و حضور موثر و به موقع در صحنه های مختلف کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،محمد رمضانی ،فعال فرهنگی و سیاسی گچساران در سوگ "البرز زارعی "نوشت:البرز؛اگر چه جوان رشیدی بود که نه تنها خانواده و وابستگان ، بلکه درختان کهنسال به هم پیوسته کوه های آشنای این دیار نیز از وجودش فیض بردند.

در تاریخ خواهند نوشت ،جوان فداکار گچسارانی ترجیح داد که به جای درختان بلوط زاگرس بسوزد تا بلوط ها همچنان بمانند.

البرز در واقع همان ریزعلی، "دهقان فداکار" جنوب ایران بود که برای بقای حیات وحوش بی دفاع و صیانت از عرصه های منابع طبیعی ارزشمند منطقه، جان خود را در طَبَق اخلاص گذاشت و جان را به جان آفرین تسلیم کرد.

آنهم چنین جان دادن جوانی که ناجی بلوط های زاگرس و افتخار خانواده ، دوستان و همشهریان بوده و هست.

البرز،همان غیرت و همتی بود که جانانه به مقابله با زبانه های آتش رفت تا نه تنها آتش سرکش را مهار کند، بلکه وجدان های خفته را بیدار و متوجه نقش آفرینی و حضور موثر و به موقع در صحنه های مختلف کند.

البرز در واقع مصداق حقیقی یک جوان آتش به اختیار و اقدام جهادی بود.

 البرز،همان جوان برومندی است که با احساس مسئولیت در مقابل جامعه و طبیعت ، ترغیب به پیمودن کیلومترها راه و عبور از صخره ها و حضور در ارتفاعات،به مقابله نابرابر با شعله های بی رحم آتش می رود.

جوان فداکار گچسارانی، بدون شک نام نیکت نه تنها دیارت، بلکه کشور و جهان خفته را در مقابل حیات انسانی به کرنش واداشت و فداکاری ات، دل کوه های سخت را هم نرم کرد.

پس بدانید که نسل های آینده شجاعت و شهامت همچون البرزها را خواهند  ستود.

پس به نوبه خود این هجرت معنوی را به ولی امر مسلمین ، همرزمان ، همشهریان و خانواده محترم ایشان تسلیت و تعزیت گفته و بخاطر این آوازه بلند انسانی که باز هم با رشادت های جوانانش همچون گذشته نام این دیار را برجسته کرد، تبریک عرض می کنم که ان شاءالله با شهداء محشور شده و راهش که احیاء و صیانت از طبیعت بود ادامه داشته باشد.    

انتهای پیام/

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها