نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
20. ارديبهشت 1396 - 8:58
این جریان شاید درامروز با مظلوم نمایی خود و به صحنه آوردن مردم به ظاهر پیروز شدند اما اخلاق را فدای مطامع سیاسی خود کردند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،ایمان حسینی- درشرایطی که جنجال سازی رسانه ای در هفته گذشته مبنی بر سفر فائزه هاشمی به گچساران بود این سفر انجام نگرفت و شواهد حاکی از آن است که در ورای این برنامه و پشت پرده این برنامه، بازی ای بیش با افکار عمومی نبود تا با تکمیل این پازل بی اخلاقی مدعیان قانونمداری بیش از پیش برای آنان که در چنبره جریانات سیاسی قرار ندارند هویدا شود.

روز قبل سخنرانی خانم جلودارزاده در محل خانه کارگر برگزار شد در شرایطی که فائزه هاشمی از نظر جایگاه سیاسی در شرایطی بالاتر از خانم جلودارزاده قرار داشت هیچ گونه تبلیغات در سطح شهر برای برنامه ایشان انجام نگرفت درصورتی که برای برنامه خانم جلودارزاده حداقل ۵بنر در سطح شهر نصب شد.

بنابراین آنچه که به ذهن متبادر می شود این است گویی قرار نیست فائزه ای بیاید!

باتوجه به آنکه تاحدود ساعت ١٣ که منابع غیر رسمی از لغو جلسه خبر می دادند ودر واقع ظاهر امر بر نامشخص بودن جلسه حکایت داشت قائدتا می بایست سخنران جلسه ای که قرار بر آغاز آن ساعت ١٧ اعلام شده بود می بایست در شهرستان حضور می داشت اما عدم حضور ایشان در شهرستان نیز به تقویت این فرضیه که صرفا استفاده از نام ایشان برای تهییج گچسارانی ها مورد نظر بوده تا خود ایشان تقویت می شود.

بعد از آنکه منابع رسمی لغو جلسه را اعلام نمودند اما تیم رسانه ای این جریان با علم به آنکه خود از این موضوع آگاهی کامل داشتند با تکیه بر شبکه های اجتماعی اعلام نمودند که جلسه برقرار است و این خود دلیلی دیگر بر بی صداقتی سیاست بازان برای به صحنه آوردن مردم به نام هاشمی بود.

هرچند آنچه که این جریان سیاسی از رهاورد این بازی سیاسی برداشت نمود علاوه بر مظلوم نمایی مبنی بر لغو جلسه به صحنه آوردن مردم با نام خاندانی که خود روزی عالی جناب سرخ پوش می خوانندش و بی آبرویی مجلس ششم را برآن تحمیل کردند بود.

این جریان شاید درامروز با مظلوم نمایی خود و به صحنه آوردن مردم به ظاهر پیروز شدند اما اخلاق را فدای مطامع سیاسی خود کردند و بدانند جان های آزاد منش مردمان این خاک این فریب و بداخلاقی را در بی اعتمادی بیش از پیش به دولت بی تدبیر در روز انتخابات بی پاسخ نخواهند گذاشت.

انتهای پیام/م

دیدگاه‌ها

بیچاره ها دیگه نمیدونن ای سری چه طور رای جمع کنم مجبورا
دست بردارید از فریب. هاشمی اومد گچساران هم اومد ولی اجازه ندادند سخنرانی کنه و برگشت
البته از اربابان دورغ گویی چنین غلام دروغگویی بعید نیست،روزی که می گفتن میاد همون روز تو کرج سخنرانی داشت

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها