نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
17. شهريور 1396 - 15:12
سرپرست شهرداری گچساران گفت:ارتباط کاری این کارگران با پیمانکار بوده و با شهرداری بعنوان کارفرما ارتباطی نداشته اند چرا که کار بصورت حجمی به پیمانکار واگذار شده بود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،درروزهای گذشته خبر اخراج تعدادی از کارگران شهرداری گچساران و تجمع اعتراض آمیزاین کارگران در جلوی فرمانداری گچساران منتشر شد«اینجا».

 علی محمد آقایی سرپرست شهرداری گچساران در گفت و گو با این پایگاه خبری تحلیلی در خصوص آخرین وضعیت این کارگران اخراجی، گفت: در گذشته شهرداری جهت انجام برخی امور نیروهایی به کار می گرفت، که تذکری در خصوص بکارگیری نیروها بصورت ذکر شده از سوی استانداری و سازمان بازرسی داده شده که از جذب و بکار گیری نیرو جلوگیری شود و این اقدام غیرقانونی است.

وی افزود:کارگران مذکور در قالب یک پیمان حجمی یک ماهه که به پیمانکار واگذار شده بود توسط پیمانکار بکارگیری شده بودند و انتهای پیمان تاریخ 30 مردادماه امسال بود.

 آقایی ادامه داد:با توجه به اینکه حجم و زمان پیمان این پیمانکار که کارگران را به کارگیری کرده بود قابلیت افزایش۲۵درصدی داشت ۱۵روز دیگر به پیمان اضافه شد و نهایتأ پس از۴۵روز کار این پیمانکار و به تبع آن کارگران به پایان رسید.

سرپرست شهرداری گچساران تصریح کرد:ارتباط کاری این کارگران با پیمانکار بوده و با شهرداری بعنوان کارفرما ارتباطی نداشته اند چرا که کار بصورت حجمی به پیمانکار واگذار شده بود.

 آقایی افزود:ما هم بخاطر از کار بیکار شدن این نیروها ناراحتیم و متأسفانه راهکار قانونی برای جذب این نیروها وجود ندارد.

وی ادامه داد:سعی ما بر این است در کارهای حجمی آینده که به پیمانکاران واگذار می شود با توجه به پرتلاش بودن و تجربه کاری که این نیروها دارند از آنها استفاده کنیم.

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها