نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
13. بهمن 1396 - 8:20
بیش از 60کارگر اخراجی شرکت نفت و گاز گچساران برای چندمین بار با تجمع در مقابل ساختمان فرمانداری گچساران ، خواستار بازگشت به کار وپرداخت معوقات حقوقی و بیمه خود هستند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،این کارگران که به صورت حجمی از طریق شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران مشغول به کار شده واز ابتدای اسفند ۹۵ از کار اخراج شده بودند، با تجمع مقابل فرمانداری این شهر خواستار تحقق وعده های عملی نشده مسئولان در این خصوص شدند.

علت این اقدام اعتراضی اخراج ناگهانی حدود 70 نفر(طبق گفته کارگران اخراج شده) از کارگران حوزه حراست نفت و گازگچساران در سال گذشته است و آنان خواستار بازگشت به کار وپرداخت معوقات حقوقی و نیز بیمه خود هستند.

این کارگران معترض پس از تجمع خود و قانع نشدن از توضیحات جعفر گوهرگانی، معاون هماهنگی و امور اقتصادی استاندار کهگیلویه وبویراحمد،غلامرضا تاجگردون ،رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس را مجبور کردند پیش از جلسه خود در فرمانداری گچساران ،مقابل تجمع کنندگان حاضر شود ودرخصوص وعده های داده شده و محقق نشده آنها پاسخ دهد.

یکی از کارگران اخراجی خطاب به نماینده گچساران و باشت درمجلس،گفت: آقای تاجگردون از اخراج ما یکسال می‌گذرد به جز شخص جنابعالی کسی جوابگوی مشکل ما نبوده‌ است و ما نیز به احترام شما و فرماندار تاکنون هیچ حرکتی خلاف مقررات انجام نداده‌ایم.

وی افزود: ما تنها نامه‌نگاری کرده و ادای حق کرده‌ایم ما را به حق خود برسانید دیگران چون کسی را داشته‌اند بر کار خود مانده‌اند، اما ما چون کسی را نداشتیم، اکنون بیکار شده‌ایم. ما ۴۸ نفر بودیم که لیست ما به بیش از ۱۰۰ نفر و سپس به ۱۸۰ رسید، ما طلب هایی که از شرکت نفت داریم حداقل یک ماه تا دوماه حقوق است، و ما ۴۸ نفر هستیم.

وی تصریح کرد: متاسفانه لیست اضافه شده و کارهای که مسئولین خود می‌خواستند را انجام داده‌اند،متاسفانه شب گذشته کسانی را در مجموعه این شرکت  به کار واداشته‌اند، ما مانع نان خوردن کسی نیستیم اما اولویت باید از ما باشد بعد دیگران.

درادامه غلامرضا تاجگردون،نماینده گچساران و باشت درمجلس  نیز در واکنش به این سخنان گفت:اولا کار خوبی نکردید که جلوی استاندار تجمع کردید اما به هرحال اشکال ندارد، من نیز معتقدم این لیست زیاد شده و من نیز همواره این موضوع را بیان کرده ام.

وی افزود: روزگذشته از مدیرعامل شرکت نفت وگاز گچساران سوال کردم که نیروهای که قرار است جذب شوند باید از این افراد باشد که وی اظهار کرد به روی  چشم و من نیز گفتم چهار نفر از منطقه  کمبل در این لیست را جذب کن اگر نیروی دیگر گرفته شود، حق نیست.

تاجگردون تصریح کرد:حالا در هر صورت این کار به دراز کشیده شداما در عین حال پرونده شما هفته گذشته توسط آقای دلاویز که تلاش زیادی نیز در این خصوص داشته انددر حال پیگیری است.

وی ادامه داد: اصرار ما بر ۷۰ نفر نیروی اولیه است نه ۳۰۰ نفر و از آنها نیز قول گرفتیم که هر نیرویی که قصد اضافه شدن آن را داشته باشند باید از شما باشد این سخن ما با آقایان بود که فکر کنم به آن عمل کنند اما زمان آن مشخص نیست.

انتهای پیام/

 

تصاویر تکمیلی: 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها