نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
12. شهريور 1396 - 12:53
سرمربی تیم فوتبال نفت و گازگچساران گفت:در فصل جدید با جذب بازیکنان با کیفیت و جوان بومی و تقویتی میانگین سنی تیم را به زیر ۲۶ سال تقلیل دادیم تا بتوانیم در لیگ دو که یک لیگ کاملا فرسایشی است از لحاظ جسمی تا پایان فصل مشکلی نداشته باشیم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،بهمن فرازمند سرمربی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران درگفت وگو با این پایگاه خبری تحلیلی در خصوص آخرین وضعیت تیمش گفت :خداراشکر با توجه به اردوهای آماده سازی تهران و بروجن تیم هم از لحاظ روحی روانی و هم از لحاظ بدنی در شرایط خیلی خوبی به سرمی برد و برای دیدار با شهدا بابلسر آماده هستیم ،جادارد ازحمایت های مدیران ارشد نفت ومجموعه امورورزش صميمانه تشکرکنم.

وی ادامه داد :با توجه به تمرینات و بازی های تدارکاتی خوبی که انجام داده ایم با آمادگی به مصاف نماینده بابلسر می رویم و با تمام احترامی که برای مربی جوان شهدا بابلسر صابر میرقربانی قائل هستم بايد عرض كنم مقابل اين تيم فقط به سه امتیاز هستیم .

فرازمند افزود :در فصل جدید با جذب بازیکنان با کیفیت و جوان بومی و تقویتی میانگین سنی تیم را به زیر ۲۶ سال تقلیل دادیم تا بتوانیم در لیگ دو که یک لیگ کاملا فرسایشی است از لحاظ جسمی تا پایان فصل مشکلی نداشته باشیم .

سرمربی نفت و گازگچساران بیان کرد:صمیمانه از زحمات چندسال اخیر بازیکنان باتجربه بومی که امسال به عنوان بازیکن درفهرست تیم قرار نگرفتند تشکرمی کنم و امیدوارم همچنان به هرنحو ممکن مثل گذشته به تیم خودشان کمک نمایند،بدون شک خدمات این عزیزان ازذهن متولیان ورزش و تماشاگران هرگزفراموش نخواهدشد.

وی در خصوص محرومیت هواداران از حضور در ورزشگاه ها اظهار کرد :خالصانه سپاس گذار تلاش و دلسوزی تک تک اعضا کانون هواداران هستیم ،متاسفانه در چند بازی ابتدایی از وجود یار دوازدهم خود در ورزشگاه ها محروم هستیم و از این بابت خیلی ناراحت می باشیم ،البته اعتقاد قلبی بنده این است که هواداران متعصب و باغیرت گچسارانی در خانه های خود با دعاهای خیر خود ما را فراموش نمی کنند .

سرمربی بومی نفت و گاز گچساران تصریح کرد :انتظاری که در فصل جدید از هواداران گچسارانی دارم این است که در بازی های خانگی فقط و فقط با تشویق تیم خود موجب برهم زدن تمرکز تیم حریف شوند تا انشالله اتفاقات تلخ فصل گذشته به هیچ عنوان در استادیوم های گچساران تکرار نشود .

فرازمند اظهار کرد: از تمامی پیشکسوتان و فوتبال دوستان گچسارانی که اتفاقا شاگرد و همبازی تعدادی از این عزیزان در تیم منتخب گچساران بودم به خاطر حمایت های بی دریغشان در یک ماه گذشته تقدیر و تشکر می کنم و امیدواریم در این فصل ما را از راهنمایی هایی خود محروم نکنند .

سرمربی بااخلاق نفت وگازگچساران بیان کرد: از اصحاب رسانه که در مدت اخیر با پوشش اخبار تیم فوتبال نفت همراه ما بودند تقدیر و تشکر می کنم و امیدوارم که با پیشنهادات و انتقادات خود در این فصل یار و یاور ما باشند .

وی در پایان گفت: امیدواریم در فصل پیش رو با کمک خداوند متعال و یاری امام زمان (ع)بتوانیم نماینده شایسته ای برای استان کهگیلویه و بویراحمد،گچساران وصنعت نفت در لیگ دو باشیم و در پایان شرمنده هواداران ، پیشکسوتان و ورزش دوستان گچسارانی نشویم.

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها