نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
26. اسفند 1402 - 10:23
نفت و گاز گچساران تیمی یکدست، باانگیزه و پرانرژی عصر امروز آخرین بازی سال 1402 در لیگ دسته یک فوتبال را مقابل مس شهربابک آغاز می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب، تیم فوتبال نفت و گاز گچساران برای دومین بار به لیگ یک صعود کرده است و این صعود با صدرنشینی در جدول گروه دو فصل گذشته لیگ دسته دوم رقم خورد. اگرچه شاگردان پیروز قربانی تا به اینجا در لیگ یک، کم نیاورده و یکی از تیم‌های مدعی و بالانشین لیگ بوده‌اند.

 

این در حالی است که نفتی‌های گچساران نمی‌خواهند به‌مانند فصل ۹۴-۱۳۹۳ پس از یک‌فصل مجدداً به لیگ دو بازگردند و در این فصل از رقابت‌های جام آزادگان مأموریت خود را به‌خوبی انجام داده‌ است؛ اما رقیب این هفته‌شان (مس شهربابک) تیمی غیرقابل‌پیش‌بینی خواهد بود.

 

نفتی‌های گچساران بعد از سه هفته ناکامی در کسب نتیجه باوجود بازی خوب  در رقابت‌های لیگ دسته اول و جام  حذفی مقابل پرسپولیس تهران، عصر امروز در هفته بیست و چهارم باید به مصاف مس شهربابک بروند.

 

شاگردان پیروز قربانی تا پایان هفته بیست و سوم با کسب ۸ برد، ۸ تساوی و ۶ شکست با ۳۲ امتیاز  در رتبه ششم لیگ دسته اول قرار دارند و در آن‌سوی میدان نیز تیم مس شهربابک با ۶ برد، ۹ تساوی و ۸ باخت و کسب ۲۷ امتیاز در رده  یازدهم جدول قرارگرفته است.

 

بااین‌حال نفت و گاز گچساران در آخرین دیدار سال ۱۴۰۲ می‌توانند با شکست  مس شهربابک به سه امتیاز شیرین دست یابند و یک عیدی پایان سال به  هواداران خود بدهد. این دیدار با توجه به ماه مبارک رمضان عصر امروز ۲۶ اسفندماه ساعت ۱۹ در ورزشگاه شهید سلیمانی شهر بابک انجام خواهد شد .

انتهای خبر/

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها