نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
17. شهريور 1399 - 15:28
رزمایش کمک مومنانه همزمان با نیمه شعبان در شهرستان گچساران آغاز شد،با این‌حال ادامه رزمایش کمک مومنانه و همدلی با نیازمندان به همت گروه های جهادی شهرستان گچساران همچنان ادامه دارد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،پس از گذشت چند ماه از شیوع کرونا ویروس، برگزاری رزمایش کمک مومنانه در شهرستان نفتخیز گچساران کماکان ادامه دارد و به نظر می‌رسد همچنان باید شاهد همدلی میان مردم، سپاه، بسیج ،گروه‌های جهادی و... برای توزیع بسته‌های معیشتی در بین نیازمندان و آسیب دیدگان از شیوع ویروس کرونا در این شهرستان باشیم.

رزمایش کمک مومنانه همزمان با نیمه شعبان در شهرستان گچساران آغاز شد ،با این‌حال ادامه رزمایش کمک مومنانه و همدلی با نیازمندان به همت گروه های جهادی شهرستان گچساران همچنان ادامه دارد.

اگرچه رهبر انقلاب اسلامی در پیام نیمه شعبان مبنی بر کمک مومنانه و رزمایش همدلی به اقشار آسیب دیده در جریان کرونا،تاکید کردند و در همین راستا طرح کمک مومنانه به منظور کمک به اقشار آسیب‌پذیر اقتصادی ناشی از ویروس کرونا و نیازمندان این شهرستان با مشارکت گروه های جهادی از نیمه شعبان در این شهرستان کلید خورد که همچنان هم با جدیدت دنبال می شود.

در ادامه کمک های مومنانه نیز 400 بسته مواد پروتینی طرح "همدلی و احسان" توسط گروه جهادی شهیدحاج قاسم سلیمانی، کانون خدمت رضوی گچساران و با همکاری بنیاد برکت حضرت امام (ره) بین نیازمندان و آسیب دیدگان از بیماری کرونا در گچساران توزیع شد.

هرچند توزیع اقلام معیشتی با همکاری کانون های فرهنگی مساجد گچساران و نیز توسط رابطین محله ای صورت گرفت و در دومین مرحله رزمایش "همدلی و احسان" شامل مواد پروتئینی ؛۲عددمرغ،عسل و همچنین بسته های فرهنگی جهت استفاده کودکان بوده است.

بنابراین در مرحله اول این رزمایش نیز ۱۵۰بسته معیشتی، بین خانوارهایی نیازمند توسط گروه جهادی سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی توزیع شد.

همچنین این گروه جهادی از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون، ۳هزار ماسک و ۱۰۰۰ جفت دستکش یکبارمصرف با همکاری موکب طریق کربلا و کانون باقرالعلوم مسجد امام حسین علیه السلام گچساران تولید و میان اقشار نیازمند توزیع شد.

 

تصاویر تکمیلی: 

نظرات کاربران

تازه های سایت