نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
8. تير 1402 - 9:54
همزمان با سراسر کشور و در دهمین روز از ماه ذی‌الحجه، نماز عید قربان با حضور اقشار مختلف مردم گچساران اقامه شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب، نماز عید سعید قربان به امامت حجت‌الاسلام «محمد سعید رشیدی کیا»، امام‌جمعه موقت گچساران و با حضور اقشار مختلف مردم در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) این شهرستان اقامه شد.

حجت‌الاسلام محمد سعید رشیدی کیا، امام‌جمعه موقت گچساران در خطبه‌های عید سعید قربان ضمن دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی گفت: عید سعید قربان را خدمت همه مؤمنین و مؤمنات تبریک عرض می‌کنم، امروز بهانه‌ای برای بازگشت به‌سوی خداست آنچه در اسلام به‌عنوان روزهای بازگشت به سمت درگاه الهی معرفی‌شده است، ماه مهمانی خداوند که همانا ماه رمضان است و مهمانی خاص دوم نیز مهمانی حجاج بیت‌الله الحرام در ماه ذی‌الحجه است.

وی افزود: باید توجه کرد که سپاس خداوند متعال، اول قدم درراه ادب است و تنفس در فضای عید قربان نعمتی بسیار عظیم و ذی‌قیمت است، بنابراین حمد و سپاس خداوند نشانه تقوای قلوب است. نمی‌گویم مشکلات را نگوییم اما اینکه فقط در‌باره کمبودها حرف بزنیم ولی از داشته‌هایمان غافل شویم به‌هیچ‌وجه شایسته نخواهد بود.

امام‌جمعه موقت گچساران ادامه داد: رهبر معظم انقلاب در دیدار با رئیس و مسئولان قوه قضاییه فرمودند قوه قضاییه، تصویر رسانه‌ای خوبی ندارد. از رسانه و تبلیغات به‌درستی در این قوه و برای این قوه استفاده نمی‌شود البته بخشی از آن مربوط به دستگاه‌های رسانه‌ها، رادیوتلویزیون و روزنامه‌ها و ... است و بخشی هم مربوط به خود درون قوه است.

 وی ادامه داد: بااین‌وجود آیا از دستاوردهای انقلاب به‌حق پرداخته‌شده است؟ اگرچه هنوز برای ایجاد تمدن نوین اسلامی راه زیادی در پیش داریم اما اینکه همه‌چیز جامعه را سیاه ببینیم، درست نیست.

حجت‌الاسلام رشیدی کیا تصریح کرد: امروز قابلیت‌ها و ظرفیت‌های بسیاری در بحث رسانه و هنر داریم اما آن‌گونه که شایسته باشد در راستای اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی استفاده‌نشده، بنابراین اهالی فرهنگ، هنر و رسانه مسئولیت خطیری در خصوص جهاد تبیین در جامعه برعهده دارند.

تصاویر را مشاهده کنید.

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها