نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
27. شهريور 1398 - 20:48
شروع امیدوار کننده نفتی ها در لیگ دو فوتبال/
نفت و گاز گچساران فصل جدید را با برد شروع کرد+تصاویر
تیم نفت و گاز گچساران در هفته نخست لیگ دسته دوم فوتبال کشور با یک شروع امیدوار کننده شهدای بابلسر را شکست داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،عصر امروز و از ساعت ۱۶:۱۵ دو تیم نفت و گاز گچساران و شهدای بابلسر در ورزشگاه شهدای نفت گچساران به مصاف هم رفتند که این بازی با نتیجه ۲ بر ۱ به سود نفتی ها به پایان رسید.

گل های نفت و گاز را در این بازی عباس مقدم کیا و جواد نصیر به ثمر رساندند،این تیم که در فصل جاری با هدایت "یوسف نادریان" در این رقابت ها شرکت کرده به عنوان یکی از تیم های ریشه دار و مدعی صعود در لیگ ۹۸ شناخته می شود.

این تیم در بازی اول خود در حضور اندک هواداران حاضر در ورزشگاه مورد تشویق های بی امان قرار گرفت و یک بازی آرام و منطقی را در دستور کار خود قرار داد و با توجه به شناخت کافی از تیم حریف توانست با آنالیز تیم در نیمه نخست در نیمه دوم با استفاده از نفوذ پیستون های راست و چپ خود بالاخره دروازه این تیم شمالی را باز کند و گل پیروزی را وارد دروازه حریف کند.

تیم فوتبال نفت و گاز گچساران با تیم های پاس همدان،شهرداری بم،شهرداری بندرعباس،چوکا تالش،سردار بوکان،نفت امیدیه،بعثت کرمانشاه،شهدای بابلسر،ایران‌جوان بوشهر،ملی حفاری اهواز،رزکان کرج و دارایی بندرگز در گروه دوم این رقابت ها قرار دارد.

تیم های کارون اروند خرمشهر،نماینده بجنورد،فولادنوین اهواز،شهید قندی یزد،والان کامیاران،خیبر خرم آباد،شهرداری فومن،شهرداری همدان،کاسپین قزوین،مس نوین کرمان،پرسپولیس گناوه،استقلال ملاثانی،شهرداری آستارا و میلاد مهر تهران نیز در گروه نخست این رقابت ها حضور دارند.

تیم نفت و گاز گچساران در هفته دوم این رقابت مهمان تیم بعثت کرمانشاه خواهد بود.

انتهای پیام

نظرات کاربران

تازه های سایت