نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
4. مرداد 1398 - 10:25
مدیرعامل بانک توسعه و تعاون: هدف اصلی این بازدیدها آشنایی بهتر و بیشتر از وضعیت طرح‌های اقتصادی منطقه و نیز بررسی نحوه کمک و ارائه خدمات و پرداخت تسهیلات اعتباری با رویکرد اثربخشی بانک در امر رونق تولید و ایجاد و حفظ اشتغال در قالب ایجادی، توسعه‌ای و تأمین سرمایه در گردش برای طرح‌های اقتصادی کوچک و متوسط بوده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،غلامرضا تاجگردون،رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس به همراه حجت‌الله مهدیان،مدیرعامل بانک توسعه و تعاون کشور از طرح‌های اقتصادی شهرستان‌های گچساران و باشت بازدید کردند.

در این آیین  از شرکت های همای لطیف سلولزی ( تولید دستمال‌کاغذی و دستمال حوله‌ای) ،تولید ظروف یک‌بارمصرف، طرح‌های اقتصادی کوچک و متوسط گچساران  و نیزشرکت تولید سازهای فلزی ، شرکت تولید بتن آماده مستقر در شهرک صنعتی بازدید شد و مسئولان ومدیران عامل این شرکت ها نیازهای خود را مطرح کردند.
همچنین مسئولین از طرح تولید صنایع فلزی و کابینت سازی بازدید کردند و با توجه به مشکلات این واحدهای تولیدی به تأمین نیاز اعتبارجهت توسعه فعالیت در قالب خرید ماشین‌آلات و تجهیزات اعلام حمایت و پشتیبانی کردند؛رئیس هیئت مدیره بانک توسعه و تعاون کشور  درادامه از محل ایجاد مجتمع دامداران شهرستان گچساران و طرح تولیدی جک‌های هیدرولیکی نیز بازدید کردند.

در ادامه نیز محل طرح گردشگری پارک تپه‌ای ، محل راه اندازی طرح گردشگری مربوط به اردوگاه تفریحی ، محل احداث طرح پرواربندی یکهزارو 500 رأسی بره و طرح تولیدی دستمال‌کاغذی شرکت تعاونی  بنفشه در شهرستان باشت مورد بازدید قرار گرفتند.

مهدیان در خصوص این بازدیدها گفت:هدف اصلی آشنایی بهتر و بیشتر از وضعیت طرح‌های اقتصادی منطقه از نزدیک و نیز بررسی نحوه کمک و ارائه خدمات و پرداخت تسهیلات اعتباری با رویکرد اثربخشی بانک در امر رونق تولید و ایجاد و حفظ اشتغال در قالب ایجادی، توسعه‌ای و تأمین سرمایه در گردش برای طرح‌های اقتصادی کوچک و متوسط بوده است،بنابراین بازدید میدانی و حضور در مناطق مختلف اقتصادی و دیدار با فعالان اقتصادی فرایند تصمیم‌گیری و خدمات‌رسانی را موثرتر خواهد کرد.

 

نظرات کاربران

تازه های سایت