نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
6. آذر 1397 - 8:15
یادی از شهیدان، سروقامتان مکتب ایثار و مقاومت درهفته بسیج:
گردهمایی فاتحان سربلند میدان های نبرد درگچساران+تصاویرو فیلم
امسال برای اولین بار در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) گچساران، فاتحان سربلند میدان های نبرد دفاع مقدس به بهانه هفته بسیج گردهم آمدند تا دیداری دوباره تازه کنند و یاد و خاطره شهداء و ایثارگری رزمندگان را در آن عصر طلایی گرامی بدارند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،امسال برای اولین بار در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) گچساران، فاتحان سربلند میدان های نبرد دفاع مقدس و پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت گردهم آمدند تا دیداری دوباره تازه کنند و یاد و خاطره شهداء و ایثارگری رزمندگان در آن عصر طلایی را گرامی بدارند.

براستی باید گفت ما تا ابد به آنهایی که وقتی در تشنگی شدید و بی آبی، قمقمه ها را خاک می کردند تا کمتر یاد آب بیافتند مدیونیم، دوران 8 ساله دفاع مقدس در حفظ و اعتلای نظام مقدس اسلامی و حراست از مرزهای عزت و شرف این رمز و بوم، به مثابه یکی از حساس ترین و بارزترین برهه های حیات راستین این ملت، همچون نگینی تابناک، بر تارک تاریخ حماسه و ایثار و پایداری آزادگان جهان می درخشد.

هر چند این روزها در گرامیداشت هفته بسیج وقتی که یادی از فاتحان سربلند میدان های نبرد دردفاع مقدس می شود، دنیایی از شرف و حماسه ملتی نجیب و آزاده در اذهان تداعی می شود که عطر معنویت و صفای خاصی به ما ارزانی می دارد، ملتی که با پرورش رزمندگانی حماسه آفرین مفهوم روشن «تعبد در برابر ولایت» را به نمایش گذاشتند و با انگیزه «ادای تکلیف» در پی «مرجع و رهبر» خود سر از پا نشناخته، به جبهه های حق علیه باطل شتافتند و طلوع عشقی بی بدیل را ترسیم کردند و به پیروزی بزرگی که حفاظت از وجب به وجب سرزمین اسلامی و صیانت از مکتب و عقیده بود دست یازیدند.

یاد و خاطره شهیدان ، رشادت ها ، از جان گذشتگی های جانبازان، آزادگان، ایثارگران و همه سربازان میهن اسلامی را در طول 8سال دفاع مقدس گرامی می داریم.

 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها