نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
23. مهر 1396 - 8:45
رئیس جمهور آمریکا در حالی سعی کرد خود را در سخنرانی جمعه شب، طرفدار مردم ایران نشان دهد که ساعاتی قبل از آن در یک سخنرانی دیگر، به ملت ایران توهین کرده بود!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا پس از ماه‌ها انتظار بالاخره راهبرد جدید خود درباره ایران را طی یک سخنرانی اعلام کرد و همانگونه که انتظار می‌رفت یکی از بخش‌های این راهبرد، تلاش برای ایجاد شکاف میان مردم ودولت ایران بود.

وی در سخنرانی شب گذشته خوددر راستای یک سیاست کلی که تاکنون از سوی تمامی روسای جمهور آمریکا دنبال شده است،‌ سعی کرد در انتقادات خود از ایران، بین مردم و دولت ایران تفاوت قائل شده و خود را طرفدار مردم ایران و حامی حقوقآنها (!) نشان دهد؛ همانگونه که در سخنرانی خود در مجمع عمومی سازمان ملل نیز چنین قصدی داشت.

دونالد ترامپ در یکی از سخنان خود از عبارت ''تروریست نیشن'' یا ملت تروریست برای نام بردن از مردم ایران استفاده کرده بود.

رئیس جمهور آمریکا نیز در اظهارات اخیر خودضمن نقض دوباره برجام و تهدید به خروج از آن خواهان در لیست تروریست خواندن سپاه پاسدارن از کنگره و اعمال تحریم های شدید تر علیه جمهوری اسلامی ایران شد ،ترامپ همچنین در ادامه فحاشی های ادامه دار خودش خلیج فارس را به نام خلیج عربی معرفی کرد.

واکنش جوانان گچسارانی  به سخنان شب گذشته دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا علیه ایران و اتهامات بی‌اساسش به جمهوری اسلامی ایران را در فیلم زیرمشاهده کنید.

 

 
 
انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها