نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
3. خرداد 1396 - 18:51
اعضای کانون بسیج مهندسین ناحیه گچساران به مناسبت سالروز فتح خرمشهر،روز مقاومت و پیروزی از شرکت بهنوش این شهرستان بازدید کردند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،جمعی ازخواهران کانون بسیج مهندسین ناحیه گچساران به مناسبت سالروز فتح خرمشهر،روز مقاومت و پیروزی از شرکت بهنوش این شهرستان بازدید کردند.

سرهنگ رحیم محمدی مدیر کانون بسیج مهندسین گچساران در خصوص این بازدیدها گفت:این بازدید در راستای معرفی دستاوردهای نظام اسلامی در زمینه های علمی ، آموزشی و فرهنگی با حضور 30 نفر از فعالان کانون بسیج مهندسین ناحیه گچساران صورت گرفت.

وی افزود: بازدید های علمی به منظور آشنایی با توانایی های متخصصین ، آگاهی از پیشرفت های صنعتی و همچنین ایجاد روحیه اعتماد به نفس ، خود باوری و زمینه سازی برای انتقال آن به مهندسین بسیجی امری ضروری است.

 مدیرکانون بسیج مهندسین گچساران گفت:آگاهی از فناوری روز و پیشرفت های علمی از نزدیک تاثیر بسزایی در رشد تفکر بسیجیان دارد.

 محمدی در ادامه بر انجام فعالیت های علمی بسیجیان  به منظور ارتقاء شناخت و آگاهی از وضعیت علمی و صنعتی درکشور تاکید کرد و افزود: بازدید های علمی و آموزشی از واحدهای تولیدی و صنعتی به اندازه چندین جلسه تئوری و حتی کارگاهی نتایج و ثمرات پر بارتری به جای خواهد گذاشت.

  وی تصریح کرد:بازدید از واحدهای صنعتی و تولیدی یکی از موثرترین برنامه های علمی است که در سایه حمایت های مسئولین محقق خواهد شد.

 گفتنی است شرکت بهنوش ایران در راستای اهداف توسعه ای شرکت و ایجاد قطب های تولیدی خود در نقاط مختلف کشور در سال 86 اقدام به ایجاد خط تولید ماءالشعیر 1لیتری به ظرفیت 24هزار بطر یک لیتری در ساعت، در کیلومتر12جاده گچساران - شیراز کرد.

 عمليات اجرايی اين پروژه پس از فعالیت چشمگیر پرسنل شرکت در مدت 24 ماه به اتمام رسيده و در 22 بهمن ماه سال 1388  افتتاح و رسما تولید خود را آغاز نموده که با راه اندازی این خط که ظرفیت تولید 24 هزار بطری دلستر ،‌ نوشابه و آب گازدار را دارد برای 60 نفر بطور مستقیم و 300 نفر بطور غیر مستقیم اشتغال ایجاد شده است به طوری که هم اکنون به عنوان واحد نمونه اشتغال زا و فعال منطقه مورد توجه مسوولان قرار گرفته است.

 

دیدگاه‌ها

مدیران فکری به حال اجناس چینی بکنند تا مانند کوره اهن یاسوج منفجر نشود

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها