نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
7. خرداد 1399 - 18:56
قدر سردار را بدانیم، به سردار سازندگی بزرگ افتخار می کنیم و قدردان ایشان در تمامی عرصه های سازندگی بوده و خواهیم بود.باشد که روزی ماه از پشت ابرها پدیدار شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،فایززارعی ،فعال سیاسی در یادداشتی نوشته است:مسلما آنهایی که مسیر تلاش مومنان را هموار می‌سازند سزاوار تکریم و احترام بس والایند. اینان رشد و تعالی انسانیت را مهر می‌کنند و ایثار را در عشق به آینده‌سازان متجلی می‌سازند)

 اینجانب از هنگامی که در کنار ایشان بوده ام ،تنها واژه ای که با ایشان بوده ،فقط و فقط خدمت بی منت به این قشر محروم بوده است.
 * حضور حاج عدل هاشمی پور* در هر دیاری از سرزمین ایران کهن، یک ظرفیت بالا برای  جوانان  ایران زمین خواهد بود.

شاید خداحافظی با سردار سازندگی همانند هاشمی پور بی مناسبت باشد زیرا وی در همان نقطه اولی قبل از ورود به نمایندگی  قرار دارد که از ابتدا بوده است و آن هم حضور در میان مردم و برای مردم است. البته با مردم بودن جز خصوصیاتی است که سردار از بدو خدمت با  خود داشته و خواهد داشت.

با پایان نمایندگی ، خدمت ایشان به پایان نخواهد رسید و در کنار قشر محروم به ایفای نقش خواهد پرداخت.لازم است از خدمات شایان و بی منت سردار سازندگی و با وجود پایان نمایندگی مجلس به سردار هاشمی پور خسته نباشید می‌گویم.البته سردار خسته نیست و به خدمت به مردم مرز و بوم خود در عرصه سازندگی ادامه خواهد داد.

ایشان کسی بوده که تمامی رفیقان و رقیبان به تمجید از خدمات ایشان پرداختند و بدین منظور کافی است که به سخنان دکتر غلامرضاتاجگردون  نماینده مردم گچساران در تمجید و تقدیر از ایشان توجه شود .

در پایان نمایندگی دوره دهم  قدر سردار را بدانیم،  به سردار سازندگی بزرگ افتخار می کنیم و قدردان ایشان در تمامی عرصه های سازندگی بوده و خواهیم بود.باشد که روزی ماه از پشت ابرها پدیدار شود و... .

انتهای پیام/

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها