نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
16. بهمن 1398 - 7:11
این وضعیت که مسئولین اجرایی و نظارتی شهرستان و استان چشمهای خود را بر آن بسته و به خواب زده اند. مدیریت انتخابات را با شک و شبهه مواجه کرده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،محمد رمضانی،فعال سیاسی و فرهنگی گچساران در مطلبی انتقادی نسبت به تبلیغات زودهنگام انتخاباتی برخی ها در گچساران نوشت: تبلیغات انتخابات این دوره از مجلس شورای اسلامی که از ماهها پیش در این شهرستان بر خلاف سایر شهرستانها به لحاظ سو مدیریت ، دخیل و آلوده بودن مدیران در این یارگیری ها شروع شد.

تبلیغات کاندید خاص خصوصاً از امکانات و اختیارات دولتی از انتصاب پنج عضو هیئت اجرایی از عوامل نماینده در مقابل سه عضو از بقیه کاندیداها ، عدم نظارت بر اعتبارات و بذل وبخشش های ادارات تا حضور مدیران کل و روسای ادارات شهرستان در میتینگ های انتخاباتی همه حکایت ماموریت دولت از انتخاب نماینده ای باب طبع دولت برای سرپوش گذاشتن بر ناکامی ها و سیاستهای دولت روحانی دارد.

انتخاب نمایندگان همگام با دولت روحانی و تشکیل مجلس خنثی و فرمایشی در موضعگیری و لابی گری دولت از اول احساس می شد.مجلسی که بتواند جلوی رشد و توسعه انقلاب و معیشت مردم را بگیرد و اهداف سو خود را عملی کند.

در کنار این رشد و نمو غیر طبیعی که مولد آن ادارات و دوائر دولتی بودند.نگرانی های شهروندان از تبعیض آشکار در تبلیغ و بالا رفتن دزدکانه از پلکان دولت در حضور معاون رییس جمهور ، رییس برنامه و بودجه کشور و استاندار کهگیلویه و بویراحمد در بالا بردن بنر عکس نماینده فعلی دو هفته مانده به انتخابات مجلس کلید خورد.

مسئولین دچار جرم و بی عدالتی فاحشی شده اند. که صدای مردم را در آورده است.این در حالی است که رُقبای نماینده فعلی گچساران حق نصب بنر کوچکی در اتاق های محقر جلسات خود را ندارند.

این وضعیت که مسئولین اجرایی و نظارتی شهرستان و استان چشمه ای خود را بر آن بسته و به خواب زده اند. مدیریت انتخابات را با شک و شبهه مواجه کرده است.

انسان را به یاد روزگاری می اندازد.که در همین منطقه ۷۰ سال پیش می نوشتند سلطانی را انتخاب ، صورتجلسه و به مجلس بفرستید.

نصب بنرهای بزرگ عکس جناب نماینده در جاده اصلی گچساران به بهبهان و حضور پر زرق و برق نماینده در افتتاحیه ۱۶ روز مانده به انتخابات در کنار مسئولین دولتی ، پخش روزنامه با عکس بزرگ جناب نماینده در محلات و فعال کردن خیریه های خانوادگی و غذا دادن پیمانکاران ویژه خوار… همه آیتی از بی عدالتی و سلب اعتماد مردمان این دیار است.

به مردم گچساران و باشت پیشنهاد می شود درمقابل این حرکت مشکوک و مرموز وبه پاس زحمات بیکران جناب نوبخت عامل کوچک کردن سفره مردم و بیکاری جوانان و بیعدالتی ها و نادیده گرفتن تخلف آشکار نصب بنر عکس نماینده فعلی و در کنار وی در مسیر گچساران به بهبهان یعنی مسیرهای حوزه های انتخابیه.

حال که تمام تلاشهای دولت با ساز و کارها بیرون آوردن اسم نماینده فعلی و دُردانه از درون صندوق استمردم شریف توجه داشته باشند بهترین مجازات مسئولین و نماینده رای ندادن به وی و انتخاب نماینده اصلح “نه” گفتن به سیاستهای اقتصادی وابسته و خانه خراب کن دولتی است. که در واقع عامل بدبختی هاست.

پویش مردمی مقابله با ویژه خواری ها ، بی عدالتیها ، خروج از وضعیت موجود و رسیدن مردم به حقوق خود جز با “نه” گفتن به کاندید دولت و مجلسی دولتی راه خروجی ندارد.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها