نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
30. آذر 1398 - 8:11
آقای نماینده در تمام متینگ ها به کاندیدای مخالف خود تهمت هایی می زنید که به دور از اخلاق است برای شفاف سازی حاضر به مناظره با آنها هستید؟ اگرچه مکان جلسه هم به انتخاب جنابعالی باشد!.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،اصغر اسلامی، فعال سیاسی گچساران در مطلبی نوشت:با نزدیک شدن به ایام انتخابات و آرایش در بین کاندیداهای انتخابات مجلس، شاید به صراحت بتوان گفت که نمایندگان فعلی مجلس شورای اسلامی باید پاسخگوی مطالبات برحق مردم در بخش اشتغال و رفاه عمومی باشند.

 اما در کمال تعجب می بینیم که جناب تاجگردون که یدطولایی در شانتاژ رسانه ای از نوع فرار به جلو دارد در چند متینگ برگزار شده خود، نه تنها پاسخگوی مطالبات مردم نبوده بلکه ضعف و ناتوانی خود را با اظهارات بی اساس و نیز با استفاده غیرقانونی از مدیران ادارات و دیگر دستگاه ها که با تاکیدات بسیار دستگاه قضا و استانداری اینکار منع شده، پر می کند؟!!.

 حال جای سوال اینجاست.

1-جناب آقای تاجگردون ،تبعیض در استخدام ها و مدیران و نزدیکان در مدیریت های مهم کشوری و وزارتخانه ها بر چه اساس و  معیاری بوده است ؟.

2-استفاده ابزاری از مدیران شرکتی و دولتی در متینگ های انتخاباتی نوعی تخلف محسوب می شود یا خیر؟.

3-جنابعالی در تمام متینگ ها به کاندیدای مخالف خود تهمت هایی می زنید که به  دور از اخلاق است برای شفاف سازی حاضر به مناظره با آنها یا نماینده آنان هستید؟ اگرچه مکان جلسه هم به انتخاب جنابعالی باشد!.

4-آیا لیدرهای طایفه هایی که این روزها در تمام جلسات شما را همراهی می کنند و فرقی نمی کند جلسه کدام منطقه باشد،حاضر به برگزاری جلسه پرسش و پاسخ با جوانان و صاحبنظران طوایف خود هستند؟

امید است نماینده محترم برای شفاف سازی و پاسخگویی اقشار مختلف اجتماعی در فکر نشست پرسش و پاسخ و برگزاری مناظره ای با رقبای خود باشد و از تهمت و حرف های بی اساس دوری کند.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها