نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
16. مرداد 1398 - 17:42
پس تیرتان را که سراسر دروغ بود به خودی پرتاب کردید و دشمن شاد کن شد،درست بنویسید که خودخواهی ، غرور ، تکبر و بی بصرتی در زمان خودمان چه ها که برسر ساده لوحان نیاورده است و متوجه باشند کسانی که در طول تاریخ از تابش نور ولایت خارج شدند در بی ولایتی راه را تا آخر به انحراف رفتند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،ارسالی مخاطب_در طول تاریخ هرکسی در رابطه با موضوعی شخصیت پیدا کرده و می کند، برخی ها به خاطر تعلق به شهر یا یک قهرمانی ورزشی، یا هم به لحاظ شغل و صنف،برخی نیز در رابطه با حضور در ارگان یا سازمان و افرادی هم به خاطر فکر ، ایمان ، عقیده و یا بینش اجتماعی _ سیاسی ،یا سوابق خدمت و مبارزات.

اما اگر هیچکدام از این عناوین که بیان شد،هم نباشد چه بسا آدمی گرفتار خلاءشخصیت شود؛ حال اگر توهینی را به ایران،شهر یا شخصیت معنوی و یاقشری که دوستش داری بکنند، ناراحت می شوید؟،مضاف بر این اگر این توهین و دروغ و تهمت را نسبت به مقام ارزشی و مفاهیم ارزشی محور فکری شما کنند،چطور؟و چه جوابی برای خداوند دارید؟.

هر چند این موضوع را برای دوستان ، عزیزان و کاربران فضای مجازی بیان کردم تا درقبال مسئولیت و دفاع از ارزش ها معنوی که خودمان رابه آنان منتسب می کنیم جانانه به آن عمل کنیم و در فضای مجازی از روح ، جسم و جوارح خود حفاظت و صیانت کنیم.

بنابراین نباید گرفتار وهم و هوچی گری دیگران شویم،چرا که شخصیت مکتبی و امام زمانی داشتن به معنای زنده ،حساس ، فعال بودن و ایمان عملی به هنگام شایعه دروغین و تشخیص روا از ناروا خواهد بود.

پس این چه مسلمانی است که ندیده و تحقیق نکرده، دیگران را به باد فحش و ناسزا می گیریم؟!این چه مسلمانی است که شخصیتی معنوی را که به اندازه سن شما در مسائل دینی ،فقهی ، سیاسی و اجتماعی تفحص و تدبیر و اندیشه کرده و اسلافش به پاکی و طهارت شهره است به راحتی و از روی بغض و بدبینی به باد القاب قبیح می گیرید؟.

آنهم با حرف هایی از جنس کوچه بازاری و خاله زنکی، بدون تحقیق بیان می کنید که فلانی راه را عوضی می رود و منصورخان بازی درمی آورد و آیا به معنای حرفی که از ترشحات معده ناشی شده است،فکر هم کرده اید!.

حال مدعیان سربازی امام زمان(عج)که فقط خود را به اعداد یاران ایشان وصل کرده اند تا چه حد راست می گویند؟،مگر نعوذ بالله امام زمان(عج) مدعیان دروغین و سست اندیش می خواهد ،در این دنیای فضای مجازی که نااهلان آنرا آلوده اند شما به عنوان افسران جنگ نرم با بدخواهان نظام اگر راست می گوید و اهل مبارزه هستید، ستیز کنید.

هرچند به فرموده امام علی علیه السلام "متعجم از کسانی که خار را در چشم دیگران می بینند و لی شاخه ها را در چشم خود نمی بینند"،بنابراین کسی با بازی الفاظ و ردیف کردن اصطلاحات و شماره سازی ؛عالم، انقلابی و مکتبی نمی شود.

پس تیرتان را که سراسر دروغ بود به خودی پرتاب کردید و دشمن شاد کن شد،درست بنویسید که خودخواهی ، غرور ، تکبر و بی بصرتی در زمان خودمان چه ها که برسر ساده لوحان نیاورده است.

اگرچه تاریخ پر است از انسان هایی که به اخلاق خود جاهل شدند و خود را مقدس می پنداشتند و زمانی خود را یافتند و متوجه شدند که دارند فرمان شیطان را می برند، والله که این مکتوبه از روی دلسوزی و علاقه نوشته می شودکه متوجه باشند کسانی که در طول تاریخ از تابش نور ولایت خارج شدند در بی ولایتی راه را تا آخر به انحراف رفتند.

لذا در وهم عده های گوشی همراه نمی توان امام زمانی شد،در شایعات غرق نشوید و فکرتان را سینای علم و ارادت و بصیرتتان را در قلمرو نماینده ولایت در بندگی خداوند هزینه کنید و از قبول شایعه سازان دروغین بپردازید.

بنابراین مواظب آماج تیرهای شبهه و شیطانی باشید و خداوند به همه توفیق مهربانی به همدیگر و بندگی خودش را عنایت فرماید .

انتهای پیام

دیدگاه‌ها

احسنتم. عالی بود. جالبه این افراد پشت اسم خودشونم ۳۱۳ که نشانه امام زمانیه میذارند

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها