نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
2. فروردين 1398 - 19:17
اما خطرناک ترین مسئله در این اتفاقات و خاصه حاشیه این روحانی جوان، نگاه ابزارگونه و خطرناک نماینده شهر است که با دفاع صوری از وی و تخریب فضای آرام شهر سعی بر دو قطبی تهوع آور مخالفان شادی و موافقان شادی به نفع خود می کند تا این فضای آرام شهر را با حاشیه سازیها و سرگرم نمودن مردم برهم زند!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،مصطفی جوزانی-شهید مطهری در مورد تکثر آرا و آزادی بیان و حتی در دادن تریبون به مارکسیست ها در کتاب آینده انقلاب اسلامی تئوری پردازی می کنند و برخی از این نظریه، گهگاهی سواستفاده ابزاری می کنند.

البته این  به آن معنا نیست که هر کس در هر لباسی و در پشت هر تریبونی در مورد موضوعاتی که در آن تخصص ندارد نظریه پردازی کند. یعنی اینکه استاد می گویند آن مارکسیست نباید در مقام معلم دین، تفسیر اسلام کند که خروجی آن التقاط شود بلکه از مسلک و مرام خود دفاع نماید.

 شاید این وجیزه کوتاه را بی ارتباط با ادامه مثال فرض کنید اما با جمع و جور کردن تحلیل ها در کنار هم می فهمیم که بی ربط هم نیست. و اما مثال

۱_ عادل فردوسی پور!  ابتدا قبل از آن بگوییم که هیچکس در هر پست و مقامی با به دست آوردن هر صندلی و هر تریبونی، هیچگونه مصونیت کاذبی نمی تواند برای خود تداعی نماید تا در مقابل هر گونه تغییر و نقدی مقاومت کند که به اعتراض خیابانی و مجازی کشانده شود!.

فردوسی پور با توجه به تخصص و تجربه ورزشی بالاخص فوتبالی که دارد این اجازه را نباید داشته باشد که به پشتوانه طرفداران برنامه نود این احساس کاذب را به دست آورد که به نقد سیاست و اقتصاد بپردازد تا در صورت عدم نظارت فرداها نقد رویای رسولانه عبدالکریم سروش هم کند!.

 ۲_ یا اینکه در حرکتی بی سابقه، جابرزاده این شیخ جوان و بلند پرواز که ترجیح داده با لباس روحانیت به بلند پروازی هایش ادامه دهد با این لباس مقدس (به سواستفاده های از آن لباس توسط اشخاص مختلف کار نداریم چون این لباس از گذشته تا به امروز و تا فرداها تقدسش را حفظ خواهد کرد) اقدام به برپایی مراسمات مختلف و بعضا متضاد با لباسش می کند که از او آخوندی سلبریت ساخته است.

حال نباید هم امثال فردوسی پورها را تا نرسیده اند به نقد و بررسی فلسفه سروش و یا این شیخ جوان تا با لباسش نرسیده به شوی اکس پارتی را از خطوط قرمزشان آگاه سازیم؟.

و اما خطرناک ترین مسئله در این اتفاقات و خاصه حاشیه این روحانی جوان، نگاه ابزارگونه و خطرناک نماینده شهر است که با دفاع صوری از وی و تخریب فضای آرام شهر سعی بر دو قطبی تهوع آور مخالفان شادی و موافقان شادی به نفع خود می کند تا این فضای آرام شهر را با حاشیه سازیها و سرگرم نمودن مردم برهم زند! که ورود و تذکر نهادهای مرتبط را به این برهم زنندگان آرامش در شهر خواستاریم.

انتهای پیام

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها