نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
26. فروردين 1396 - 10:13
بعضی کانال‌های تلگرامی هر شب ده نفر را کاندیدا می‌کند که چه کسی بیشترین رای را می‌آورد و وعده می‌دهد که پنج نفر گروه الف با پنج نفر گروه ب در شبهای آتی به نظرسنجی گذاشته می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،در چند روز اخیر که انتخابات کم کم به روزهای شور و شاید شعور خود نزدیک می‌شود شاهد هستیم که کاندیداهای محترم شروع به ساختن کمپین جهت هر کاندیدا کرده‌اند و اکثریت آنان هم تعداد دو هزار کاربر تلگرام را رد کرده‌اند.

در این گروه‌ها از کاربران که خودشان بدون کسب اجازه از آنان دعوت شده‌اند توسط ادمین‌ها و دوستان و اقارب کاندیداها خواسته می‌شود که هر نفر حداقل دو نفر را اضافه کند تا تعداد اعضا سه برابر شود.

با افزایش هر کاربر به کمپین یک پیام برای همه اعضاء ارسال می‌گردد و بعضا رباطی نصب کرده‌‌اند که به هر نفر که وارد می‌شود خوش آمدگویی می‌کند که این خود باز پیام مضاعف ارسال می‌کند.

و نکته جالب اینکه بعضی کانال‌ها هر شب ده نفر را کاندیدا می‌کند که چه کسی بیشترین رای را می‌آورد و وعده می‌دهد که پنج نفر گروه الف با پنج نفر گروه ب در شبهای آتی به نظرسنجی گذاشته می‌شود.

اما درکمال حیرت مشاهده می‌شود کمپینی با دو هزار عضو کمتر از ۱۵۰ نفر در نظر سنجی شرکت می‌کنندکه نشان دهنده این است یا کاربران یا پیام ها را نمی‌خوانند و یا طرفدار آن کاندیدا نیستند.باور کنید اکثر مردم  با توجه به معذورات خاص خود که متفاوت است در این گروه‌ها می‌مانند.

دیروز حجم پیام‌هایم در چند ساعت از بیست هزار پیام گذشت که رفتم و تراول پنجاه هزار تومانی از حسابم کسر کردم و بسته‌ای سه ماهه گرفتم و باخود گفتم بگذار دوستان کسی ناراضی نشود و هر که دعوت کرد بمانم.

اما مشکل از زمانی آغاز شد که گوشی اصطلاحا هنگ کرد و از کار افتاد و مجبور شدم گوشی را ریست کنم و به همین دلیل همه اطلاعات‌ روی گوشی حذف شد.

در نتیجه وقتی آخر و عاقبت مشکل گوشی دیگر عزیزان را مشاهده کردم که قطعا به مشکل من گرفتار می‌شوند آمدم و این التماس‌نامه را خدمت کاندیداهای محترم نوشتم که چه بسا به همشهریان خود رحم و شفقتی کنند.

اگر دوستان بنا بر حذف کمپین‌های تلگرامی خود ندارند تقاضا دارم یک رباط وارد گروه کنند تا هیچ گونه مطلب متفرقه‌ای دوستان ارسال نکنند و فقط ادمین گروه یک صفحه رزومه و چند صفحه اهداف و آرمان‌های کاندیداهای محترم که متاسفانه کمتر این دو مورد را مشاهده می‌کنیم در گروه بگذارند تا دوستان بیشتر آگاه گردند و با آگاهی کامل به اصلح‌ترین رای دهند.

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها