نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
3. فروردين 1396 - 19:19
واکنش یاسر امینی به یادداشت بهنام عکاشه/
اعضای آتی شورای شهر گوش به فرمان تاجگردون می شوند؟
یاسر امینی در واکنش یه مطلب بهنام عکاشه یادداشتی به این پایگاه خبری ارسال کرده که در زیر می‌خوانید.

به گزارش آفتاب جنوب، بهنام عکاشه یکی از اهالی قلم و رسانه گچساران و کاندیداهای شورای اسلامی شهر دوگنبدان بوده که چندی پیش در نقد سخنان علیمراد جعفری به نگارش مطلبی دست زدکه این مطلب با واکنش‌های از دیگر افراد روبرو شد.

یاسر امینی در واکنش یه مطلب بهنام عکاشه یادداشتی به این پایگاه خبری ارسال کرده که می‌خوانید.

اخیرا در واکنش به نشست دیلی ها با حضور علیمراد جعفری، بهنام عکاشه در یادداشتی دلیل اصلی افول دیلی ها در سالهای گذشته را تلویحا منفعت طلبی و ولع جعفری برای قدرت برشمرده است. اگرچه در طول یادداشت، عکاشه با تمجید و طعنه های زیگ زاگی کوشیده تا تصویری مستقل و خیرخواه از خود به مخاطب القا کند، اما با اندکی تامل در این جمله او «باید همان روزی که در شیراز خودت را به دامن تاجگردون انداختی، مینوشتم خداحافظ دیل» میتوان به راحتی استنباط کرد که او به مراتب از جعفری منفعت طلب تر است.

آقای عکاشه جنابعالی که از سه دور حمایت تمام قد قشقایی ها از دیلی ها مطلع بودی، چرا آن روز که جعفری خودش را در آغوش اغواکننده ی تاجگردون انحصارطلب انداخت، لکنت زبان گرفتی و بجای تلنگر زدن به جعفری پرخواه، با انبوهی از عکسهای رنگارنگ در ۴ بهمن ۹۴ اینگونه تیتر زدید «در همایش سادات بیدک مقیم شیراز، جعفری به تاجگردون پیوست»؟ آیا جز این است که در ازای شاغل کردنت در برنامه و بودجه استان، نوک قلمت را شکسته بودند و منفعت ات ایجاب میکرد ساکت باشی؟ در واقع شما در آن برهه جرات نداشتید خطایی مرتکب شوید که آن صید بزرگی که تاجگردون با کیاست به تور انداخته بود را فراری دهید.

شاید حالا که خر تاجگردون از پل گذشته، با موافقت ضمنی او، جعفری را هدفمندانه به صلابه میکشید تا اعضای آتی شورا همه از گوش به فرمانان تاجگردون انتخاب شوند، نه طیف دیگر! آیا اکنون که بوی انتخابات شورای شهر به مشامت رسیده، دایه مهربانتر از مادر شده ای و بی اعتنایی مسبوق به سابقه به قشقایی ها را در بوق و کرنا کرده ای؟ لابد برای آرا آنها دندان تیز کرده ای! مهمتر اینکه، اگر واقعا دلسوز قشقایی ها هستی، چرا در انتخابات دور گذشته مجلس در کنار انتشار بی قید و شرط روزانه دهها خبر از تاجگردون، تنها یک خبر، آن هم با اصرارهای فراوان و در ازای مبلغی سرسام آور، از کاندید ترکها در سایت پراشتهایتان منتشر کردی؟

آیا جز این است که همواره قلمت را با مظنه زدن، چرخانده ای؟ بیراهه نیست اگر دلیل غلظت شدید قومیت گرایی کنونی و ترافیک سنگین ثبت نام کنندگان شورای شهر را در جنابعالی و دیگر «یک شبه شاغل شدگان» جستجو کنیم. طی چند سال گذشته، خاطر مردم آنقدر از استخدام های ناعادلانه و مخفی تاجگردون مکدر شده است که امروز اکثر آنها در چنین بلبشویی، تنها راه اشتغال فرزندانشان را در حمایت از فرد یا افراد معرفی شده از سوی طایفه شان می بینند.

قطعا چنین حمایت قومی باعث می شود تا عمدتا افرادی به شورای شهر راه پیدا کنند که نه تحصیلات مرتبط با این جایگاه را دارند و نه شم کافی برای آن؛ در نتیجه عمران و آبادانی شهر، به سبب فقدان تخصص و خلاقیت در اعضا و البته عطش آنها برای درو کردن امتیازات گوناگون، کما فی السابق راکد باقی میماند. آقای عکاشه به احتمال زیاد، اکنون جعفری از لقمه گنده تر از دهان برداشتن شدیدا پشیمان شده (فهمیده که این دیل است که خیلی جای کار دارد نه شیراز) و از ارزان فروختن عقیده اش نیز عبرت گرفته، اما شما چرا قصد ندارید بعد از مدتها قلم تان را بتراشید؟

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها