نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
29. اسفند 1395 - 13:09
جناب تاجگردون عزیز چگونه با استنباط اتهام علیه خودتان اینگونه برافروخته می شوید و تهدید به پیگرد قانونی می کنید اما اتهام سنگین و دروغین علیه نظام را مهم نمی دانید و یا همصدای دوستانتان دنبال رفع حصر خائنین هستید یا از کنار تلاش این گروه بی بصیرت به راحتی عبور می کنید؟

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،سید جواد فدایی- چند روز پیش بیانیه ای از سوی جبهه موسوم به جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی(جمنا) گچساران دال بر نگرانی پیرامون روند انتصاب هیئت های مختلف برگزاری انتخابات شورای شهر و روستا منتشر شد که با توجه به سابقه دوره قبل تقریبا این نگرانی بین تمام کاندیداها و اقوام و طوایف وجود دارد و در این موضوع شکی نیست .

اما واکنش تند و چند فوریتی حضرتعالی بسیار تعجب برانگیز بوده و در اذهان عمومی سوالاتی شکل گرفت که اگر به آنها پاسخ دهید ممنون میشویم.

شما ابراز نگرانی عده ای دلسوز را تشویش اذهان عمومی نامیده اید و فریاد وا مصیبتا سر دادید اما چطور در اوج تشویش اذهان و تشکیل کمیته صیانت از آرا در اواخر سال ۸۷ و ابتدای سال ۸۸ سکوت کردید و این گل به خودی را ندیدید؟

با تهمت زدن به جبهه مذکور دال بر تشویق مردم به عدم شرکت در انتخابات این موضوع را رفتار ضد انقلابی گری خواندید اما یادمان نمی آید در انتخابات سال ۹۰ که همفکران شما رسما انتخابات را تحریم کردند موضعی گرفته باشید و اخمی به چهره آورده باشید ، چرا؟

این ابراز نگرانی را اتهام خاص علیه عوامل اجرائی نامیده و ملزوم پیگرد قانونی خوانده اید لکن بفرمائید اتهام علیه اصل نظام توسط دوستان شما مبنی بر تقلب گسترده و مهندسی خطرناک آرا در سال ۸۸ و در پی آن به آشوب کشیدن کشور در بحران ۹ ماهه چه پیگردی میتواند داشته باشد؟

چرا در آن زمان پیگرد قانونی در ذهن و زبانتان جاری نبود؟ چرا هنوز بعد از ۸ سال از آن فتنه بزرگ آن را علنا محکوم نکرده و در سالروز حماسه نه دی در این تظاهرات انقلابی شرکت نمی کنید و همه جا نام باغی انقلاب و اصل فتنه را با افتخار بیان می کنید؟

جناب تاجگردون عزیز چگونه با استنباط اتهام علیه خودتان اینگونه برافروخته می شوید و تهدید به پیگرد قانونی می کنید اما اتهام سنگین و دروغین علیه نظام را مهم نمی دانید و یا همصدای دوستانتان دنبال رفع حصر خائنین هستید یا از کنار تلاش این گروه بی بصیرت به راحتی عبور می کنید؟

درباره انتخابات شوراهای شهر و روستا نیز سوالات زیادی برای اذهان عمومی پیش آمده که پاسخ به آنها ضروری و واجب به نظر می رسد اینکه از تعداد پنج نفر نظارت بر انتخابات شوراها هر پنج نفر از دفتر حضرتعالی هستند.

 اینکه هر سه نفر هیئت بازرسی از حلقه محدود اطراف شما هستند و به قول عموم لیدر درجه یک شما محسوب می شوند.مورد بعد دعوت از سی نفر معتمد است که بیست و هشت نفر از این افراد از یک جناح میباشند.
به نظر شما این یکجانبه گرایی محسوب میشود یا خیر؟ و آیا این موضوع خود دلیلی بر نگرانی جدی مردم و کاندیداها نمی شود؟

انحصار طلبی لقبی است که سالهاست منتقدین به شما نسبت می دهند و شما نیز مدام آن را رد می کنید حال با این شرایط نظرتان چیست و چگونه این موضوع را توجیه می کنید؟

جوانگرایی همیشه در سخنان انتخاباتی شما حرف اول را می زند اما در عمل بیش از هر کسی آن را نقض می کنید ، چه نظری در این باره دارید؟ آیا جوانان را تنها برای داغ کردن تنور انتخابات و هلهله جلوی ستاد نیاز دارید یا واقعا دیدگاه دیگری دارید؟

نماینده محترم گچساران و باشت آیا ارزش بانوان در دیدگاه شما همان کِل و سرود جلوی ستاد و توی سخنرانی های انتخاباتی و اسب سواری در همایش پر حرف و حدیث مشک و ملار است یا این قشر پنجاه درصدی و تاثیر گذار جامعه در چرتکه شما یک از سی می باشد؟

شما که مرتب دم از ارتباط با حوزه می زنید آیا در گچساران طلبه یا آخوند خوبی پیدا نمی شد بین این سی نفر قرار دهید؟

ضمنا به اذهان عمومی پاسخ دهید که چگونه یک نماینده معمولی مجلس می تواند به نمایندگان دولت دستور دهد و به صورت آمرانه شورای تامین را مخاطب قرار دهد؟

جناب آقای تاجگردون گلایه و سوال بسیار است اما نه در این نامه حوصله گفتنش هست و نه مجال گلایه تنها خواهش می کنم جواب صریحی برای سوالات فوق ارائه دهید بلکه مردم موضع اصلی و شخصیت واقعی شما را پس این همه رفتار دوگانه پیدا کنند.

پیشاپیش آغاز بهار طبیعت را به شما تبریک عرض نموده و از خداوند منان برای شما حرکت در مسیر خدمت به نظام اسلامی و توفیق در انجام امور کل مردم خواستارم.

انتهای پیام/م

دیدگاه‌ها

احسن بر آقای فدایی بسیار پاسخ های منطقی دادید
خدا به فریادت برسه که حرف حق را زدی .مرگ بر ضد ولایت فقیه
درود بر سید بزرگوار که حقیقت را بیان نمودید،سید جان این اقا از همین الان احساس ترس کرده چون صدای نفس های سید قدرت را شنیده ،باید هم این جور به تخریب مردم و فریب افکار عمومی ادامه بده.قربون ترس
احسنت, اجرکم عندالله
از اینکه تاجگردون ترس برداشته شکی نیست اما سید قدرت دندون تیز نکنه که دوباره بیاد و رای مردم را خراب کنه به خصوص رای اصولگراها را .اونوقت بازهم یکی مثل تاجگردون برنده میشه چون سید قدرت را مردم حتی بیشتر اصولگراها هم نمیخان

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها