نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
9. آذر 1395 - 11:22
آقای روحانی بیش از 3 سال است جز شعار مردم از دولت شما چیزی ندیدند، هم چرخ سانترفیوژ پنجر شد هم زندگی مردم؟ آقای روحانی عملکرد دولت تدبیرو امیدتان برخلاف شعارها و سخنانتان همچنان لنگ می زند!که بهتر است از ملت انقلابی عذر خواهی کنید و شرمنده عملکرد دولت خود باشید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب، حکایت امروز برخی از مسئولین و دولتمردان ما  این است که می خواهند با سر و صدا و شانتاژ خود را در اذهان عمومی مطرح کنند و به تیتر یک رسانه ها تبدیل شوند.

یک مسئول اقدام به تقابل آشکار با امام جمعه می کندو دیگری هم با اظهار نظرهای نسنجیده و ناآگاهانه از یک طرف از سران فتنه 88 حمایت می کند و از طرف دیگر به ساحت مقدس امام رضاعلیه السلام توهین می کند.

 

دولت تدبیرکه نشان داد که برنامه خاصی جهت اداره کشور ندارد، هرگاه خرابکاری جدیدی از ناتوانی آنها رو می شود به سرعت موضوعی را بزرگ می کنند و با شانتاژ و هوچی گری توجهات را به سوی موضوعات دیگر می برد تا فکر مردم از خرابکاری و فسادهای آنها دور شود .

 

در بحث رو شدن حقوق های نجومی دستگیری "حسن عباسی" را بزرگ کردن و در موضوع فساد 8 هزار میلیاردی بحث "سعید طوسی" را همصدا با رسانه های معاند فریاد زدند و در جدید ترین اتفاق لغو سخنرانی علی مطهری در مشهد را برای لاپوشانی ناتوانی اداره مرز مهران علم کردند.
 

اگر اقدام دادستان مشهد دلیل موجه نداشته باشد باید مطابق دستور با ایشان برخورد شود اما اگر دلیل منطقی وجود داشته باشد آنوقت باید کسانی که بدون مدرک به قوه قضاییه و آیت الله علم الهدی تهمت زدند جوابگو باشند.

 

از آقای مطهری که سابقه طولانی در اظهار نظرهای نسنجیده دارند و در همین مورد آخرنیز با تهمت زدن به آیت الله علم الهدی باید جوابگو باشند زیاد انتظاری نمی رود که نسبت به این موضوع منطقی برخورد می کردند .

 

اما از آقای روحانی به عنوان یک حقوقدان انتظارمی رود که ابتدا از موضوعی کاملا آگاه شوند و یقین یابند بعد اقدام به نوشتن نامه و دستور پیگیری کنند.

 

آقای روحانی در حالی برای این موضوع کم اهمیت این چنین برآشفتند که اتفاقات بسیار مهمی رخ داده که ایشان حتی به خود زحمت نوشتن نامه و دستور پیگیری ندادند.

 

آقای روحانی چرا در مورد فاجعه منا این گونه با سرعت عمل نکردید؟ آیا جان 464 ایرانی که در منا شهید شدند برای شما از لغو یک سخنرانی کم اهمیت تر است؟

 

 آقای روحانی چندین ماه از مسئله فیش های نجومی می گذرد دولت شما چه کاری کرده است؟

 

آقای روحانی باید بداند به عنوان نفر دوم کشور زیر ذربین مردم قرار دارند و با این رفتارها و عملکرد شانس زیادی در انتخابات 96 ندارند.

 

آقای روحانی لغو یک سخنرانی مایه شرمساری نیست، مایه شرمساری وعده صد روزه است که ملت بیش از 1100 روز است منتظر آن هستند، مایه شرمساری مذاکرات با صهیونیست ها در سال 65است، مایه شرمساری بتن ریزی صنعت هسته ای ما بود، مایه شرمساری دروغ هایی که هر روز توسط یکی از مقامات دولتی تکذیب می شود، مایه شرمساری وضعیت معیشت مردم و بیکاری جوانان است، مایه شرمساری پرونده کرسنت است و...

 

آقای روحانی دولت تدبیرتان چگونه می خواهد با فساد مبارزه می کند؟ در حالی که ریشه فساد نزدیک ترین فرد به شما است.

 

آقای روحانی از برخورد شما و دولتمردان با حقوق های نجومی و ذخیره انقلاب نامیدن آنها مردم فهمیدند که از این نمد کلاهی به دست نمی آورند.

 

آقای روحانی به جای دستور برای پیگیری سخنرانی فردی که کارنامه اش پر است از حرفهای نسنجیده بهتر است دستور دهید با فساد برخورد شود،با حقوق های نجومی برخورد شود، با نقض آشکار برجام این خورشید تابان برخورد شود تا شاید مردم هم از گلابی های آن بخورند.

 

آقای روحانی بیش از 3 سال است جز شعار مردم از دولت شما چیزی ندیدند، هم چرخ سانتریفیوژ پنجر شد هم زندگی مردم، عزت هم به پاسپورت ایرانی برنگشت، آقای روحانی عملکرد دولت تدبیرو امیدتان برخلاف شعارها و سخنانتان همچنان لنگ می زند!که بهتر است از ملت انقلابی عذرخواهی کنید و شرمنده عملکرد دولت خود باشید.

 

آقای روحانی مایه شرمساری نه لغو یک سخنرانی است، بلکه حادثه مرگبار قطار و کشته شدن 49 هموطن ایرانی است؟!

 

آقای روحانی ملت ایران اسلامی که اکنون داغدار کشته شدن هم وطنان خود هستند از شما جز برخورد قاطع با وزیرتان چیز دیگری را نمی پذیرند.برخورد با مسئولان پایین دست کاری از پیش نبرده بلکه باید مسئولان اصلی پاسخگو باشند زیرا در این حادثه باز هم دردولت تدبیرتان کم کاری شده است.

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها