نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
2. آذر 1395 - 13:35
جناب تاجگردون افراطی کسی است که حتی آبدارچی ادارات را بر اساس جناح و حزب می بیند نه آن کس که در دولتش منتقدین را دعوت به انتقاد و دادن راهکار می کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،سید جواد فدایی-نمی دانم در چند روز اخیر قضایای خار و خار و پشت و سرما را شنیده اید یا خیر اما بد نیست حال که خیال نماینده محترم گچساران از مرتفع کردن مشکلات حوزه انتخابیه خود راحت شده و همینطور در سراسر کشور وضعیت بودجه و تخصیص آن به جاهای مناسب بر وفق مراد است ایشان با سیر در کلیله و دمنه و شاید سرگذشت سلیمان نبی زندگی حیوانات را بررسی می کنند بد نیست یاد آور شویم در سرزمینی که شیر خفته است هر کسی میتواند ادعا کند و نعره بزند.

 

ایشان که برخی از منتقدین واقع نگر خود را فاسق نامیده و به تبعیت از رئیس جمهور منتقدین را ممهور به القابی از لغت نامه جدید دولت تدبیر و امید کرده است در اظهار نظری جدید ترامپ را افراطی و عوام فریب خوانده و تصمیم مردم آمریکا را اشتباه و نادرست قلمداد کرده و در سخنی عجیب تر رئیس جمهور جدید آمریکا را با دکتر احمدی نژاد ریاست جمهوری اسبق ایران مقایسه کرده است.

 

بد نیست به ایشان که جدیدا درباره انتخابات آمریکا حساس شده اند و برنامه آسیب شناسی راه انداخته اند عرض کنیم شما چگونه دونالد ترامپ را می شناسید و عملکرد وی را دیده اید که اینگونه صریح درباره ایشان اظهار فضل می کنید؟ واضح به مردم بگویید چه نفعی در انتخاب کلینتون برای جناحتان که نمی دانیم کدام است وجود دارد که اینگونه از شکستش آشفته اید و حیران؟ کدام معامله سران حزبتان خراب شده؟ اصلا شما با کدام حزب و جناحید؟ چه سودی از دموکراتها به کشور رسید که در فراقشان چنین زرد روی و سپید موی شده اید؟

 

چگونه ترامپ را افراطی می خوانید وقتی که دموکرات ها به سرکردگی همین هیلاری کهنسال و عجوزه افراطی ترین گروه تکفیری را در رحم کثیف سعودی پرورش داده و به غیر انسانی ترین شیوه ممکن به خونریزی و قتل و تجاوز در کنار مرزهای ایران عزیز گماشته است؟

 

جناب تاجگردون ملت ایران نه دل خوشی از دموکراتها دارد نه جمهوری خواهان ، چرا که هر دو عروسک خیمه شب بازی لژهای صهیونی هستند و به قول رهبری عزیز نظام، هر دو جناح هر چه به ایران رسانده اند شر بوده و شر ،ولی سوال این است ترامپ چه خطری می تواند برای ایران داشته باشد که اوباما نداشت؟ خطر ترامپ چیست که بوش ها و کارتر نداشتند؟ اگر کلینتون و مک کین و اِل گور قبول می شدند کدام یک از این فاجعه ها رخ نمی داد؟

 

 

 جناب تاجگردون تمام اظهار نظرهای شما درباره انتخابات آمریکا را به پای لاف در غریبی می گذاریم ولی اصل مطلب چیز دیگری است.

 

مقایسه دونالد ترامپ و دکتر احمدی نژاد که به قول رهبری پر کار ترین رئیس جمهور تاریخ ایران است. و باز هم به فرموده رهبری ایشان برادر مومن هستند.

 

ما ایرانیان بنا بر ادب ذاتی وقتی می خواهیم نام شخص محترمی را کنار فرد بد نامی بیاوریم معمولا از واژه هایی چون بلانسبت استفاده می کنیم ، حال چگونه است شما با این همه ادعا و منم کردن این اصل ادب رو فراموش کردید و یک فرد به فرموده شخص اول مملکت مومن را با فردی زنباره و مشروب خوار مقایسه کرده اید . مقایسه یک ایرانی با یک یانکی که از هیچ رفتار زشت و قبیحی فروگذار نکرده و مدام در شبکه های اجتماعی رفتارهای زشت و زننده اش در حال دیده شدن است، قیاسی است بس نا صواب.

 

جناب تاجگردون شما فردی را افراطی خواندید که طی هشت سال ریاست جمهوری به بدترین شیوه ممکن از طریق روزنامه های مزدور و زنجیره ای اصلاح طلب مورد هجوم قرار گرفت ولی یک روزنامه را به خاطر توهین به خودش و دولتش نبست.

 

کسی را افراطی می خوانید که در حلقه اول مدیرانش تعداد زیادی از افراد وجود داشتند که در همان دوران صراحتا اعلام کردند به احمدی نژاد رای نداده اند و در کابینه خود افرادی را انتصاب کرده بود که حتی در جلسات به رئیس جمهور با عتاب و تندی حمله می کردند اما ایشان به خاطر مصلحت نظام سکوت می کردند و افراط را سم خدمت می دانستند.

 

آیا در دولت های نهم و دهم محسنی اژه ای و متکی و پور محمدی ها کم بودند؟ چرا اگر احمدی نژاد افراطی بود این افراد را تا زمانی دیدگاه سیاسیشان مانع خدمت نبود تحمل کرد و تنها زمانی آنان را حذف کرد که علنا شمشیر از رو بسته و دولت را فدای خود کردند ولی با این شرایط تعداد مدیران درجه اول کشور که هم نظر رئیس جمهور نبودند بسیار زیاد بود و همین تنوع و تعدد سلایق نیز باعث عنوان پرکارترین و بهترین دولت تاریخ شد.

 

آیا تاکنون به شناسنامه های دول محبوب خود نظیر کارگزاران و اصلاحات و تدبیر کرده اید که در مدیران بسیار جزء نیز یک مخالف وجود ندارد ؟و اگر بود فورا عزل می شد. آیا از بستن روزنامه های منتقد و تشکیل پرونده برای منتقدین در دولت های کارگزاران و اصلاحات خبر دارید؟

 

 آیا توهین های مکرر رئیس جمهور و برخی کهنسالان کابینه سالمند روحانی به منتقدین را شنیده اید؟ افراطی کیست؟ احمدی نژاد که روزنامه های اصلاح طلب برای حرف های نگفته اش در برنامه خبری برگزار نشده اش نقد ها نوشتند و آب از آب تکان نخورد یا روحانی که منتقدین را بی سواد میداند و به جهنم حواله میدهد یا رئیس ممنوع التصویر اصلاحات که دانشجویان منتقد را با لفظ آدم باشید تهدید به بیرون انداختن می کرد؟

 

 سخنان چند روز پیش رئیس دستگاه قضا را شنیدید که گفتند عده ای در رسانه از آزادی بیان و نبستن روزنامه ها سخن می گویند و در خفا اصرار به بستن روزنامه های منتقد می کنند؟ آیا جز روحانی شخص دیگری مخاطب ایشان بود؟ راستی افراطی احمدی نژاد است که تهدید کرد کسی با دانشجوی توهین کننده به خودش برخورد نکند یا دولت اصلاحات که به راحتی دانشجویان ارزشی را ستاره دار می کرد و برچسب زنی می کرد؟

 

 افراطی احمدی نژاد است یا روحانی که همراه اکبر گنجی و عده ای فراری دیگر حجاب را اجباری کرده بودند و برخی هایشان به خاطر تنها چند تار مو پونس به پیشانی دختران جوان می زدند؟

 

جناب تاجگردون شما کسی را افراطی می خوانید که در مجلس شما به بدترین شیوه ممکن توسط وکیل الفتنه ها مورد توهین قرار گرفت ولی سکوت کرد تا جایی که صدای رهبری در آمد و ایشان با دفاع از رئیس جمهور ، رئیس مجلس را مورد شماتت قرار داد و به رفتار زشت نمایندگان خاطی اعتراض فرمودند.

 

ولی برخی از همان نمایندگان برابر توهین جدید رئیس جمهور در صحن مجلس به انقلابیون و انقلابی نفهم خطاب کردن دلواپسان نظام روزه سکوت گرفتند و برخی نیز در دل به این هتاکی بی شرمانه احسنت گفتند. اینطور که معلوم است رفتار دوگانه در وجود برخی ها نهادینه شده است .

 

جناب تاجگردون افراطی کسی است که حتی آبدارچی ادارات را بر اساس جناح و حزب می بیند نه آن کس که در دولتش منتقدین را دعوت به انتقاد و دادن راهکار می کرد.

 

نمی دانیم چه شده که عده ای در تبعیت از بی بی سی و صدای آمریکا احمدی نژاد را افراطی می نامند ولی خوب می دانیم افراطی بودن از دیدگاه بی بی سی و سایر مزدوران صهیونیزم افتخاری است که افراد کمی از جمله حضرت امام (ره) و رهبری انقلاب و دکتر احمدی نژاد بدان ملقب شده اند و دلیل اصلی این لقب مواضع محکم و با صلابتی است که این بزرگان برابر خوی وحشی و جهانخواری رژیم های جنگ طلب و افراطی و استکباری دنیا گرفته اند و لحظه ای بر جور و ستم این وحشی صفتان لبخند نزدند و با آنان پیاده روی نکردند و پیوسته چون شیر نر بر آنان خشم کرده و دندان نشان دادند.

 

جناب نماینده محترم نمیدانم چه سرّی است که بعد از چهار سال اکنون به یاد انتقاد از احمدی نژاد پرداخته اید و وی را افراطی می خوانید اما یادمان نمی آید در زمان زمامداری دولت قبل انتقادی کرده و ایشان را به چنین واژه هایی ملقب کرده باشید. فقط یادمان می آید همین چند وقت پیش در مصاحبه ای عنوان کردید دولت احمدی نژاد در زمان نمایندگی من درباره بودجه شهرم خیلی به من کمک کرد ، آیا دولت افراطی اینگونه به نماینده مخالفش کمک می کند؟

 

 نمی دانیم شاید آن زمان احمدی نژادی بودید و اکنون که مطمئن شده اید ایشان به توصیه ولی خود دیگر نمی آید شیر شده اید و بر او شمشیر کشیده اید، شاید اگر از آمدنش مطمئن بودید هیچگاه چنین بی رحمانه به او تهمت افراطی نمی زدید.

 

جناب وکیل ملت شما در مصاحبه تان احمدی نژاد را افراطی خواندید و در ادامه همان صحبتها ایشان را تنها رقیب سرسخت روحانی اعلام کردید و این فرموده شما یعنی اینکه احمدی نژاد طرفداران بسیار زیادی دارد در حدی که اگر توصیه رهبری نبود ایشان شانس پیروزی بالایی داشت، پس نتیجه میگیریم از دیدگاه حضرتعالی حداقل نیمی از افراد عاقل و بالغ کشورمان افراطی هستند و آیا این توهین نیست؟

 

جناب تاجگردون هوش بالای شما در انتخاب زمان و تغییر گفتمان قابل تحسین است ولی در دنیای مدرن که ثانیه به ثانیه و کلمه به کلمه رفتار و گفتار آدمها ضبط و ثبت می شود تغییر موضع با تغییر شرایط اصلا متناسب یک سیاستمدار نیست. چرا که با این رویه که شما در پیش گرفته اید بعید نیست در سالهای آتی و پس از نجات کشور از دست غرب دوستان و کد خدا پرستان ، روحانی از سوی شما عنوان افراطی و تند رو بگیرد و ایشان را با بوش یا شخص دیگری مقایسه کنید که البته قابل قبولتر است.

 

نیک می دانیم درد شما چیست جناب تاجگردون، شما که به دلیل تغییر سریع جهت بادبانها در هیچ جناحی قابل اتکا نیستید و به فرموده خودتان در تهران اصولگرا و در گچساران اصلاح طلبید نمیتوانید با انتقاد از دکتر احمدی نژاد جایگاه ثابتی در جناح حاکم بدست بیاورید . ضمنا این را بدانید هیچ کدام از نزدیکان دکتر احمدی نژاد جواب شما را نخواهند داد زیرا که شما را نمی شناسند و اگر هم بشناسند به دلیل رنگارنگی و عوض کردن مواضع جوابتان نمی دهند.

 

جناب وکیل هنوز نه آنقدر بزرگ شده اید که با بزرگان کشور سر شاخ شوید و به آنان توهین کنید و نه آنقدر در جناح فعلی خود دیده می شوید که خوش رقصی کنید .

 

در پایان و در راستای همان داستان حیوانات و خار و خار پشت ها یاد آن گنجشک افتادیم که به درختی گفت خودت را محکم بگیر میخواهم بلند شوم اما درخت در جواب گفت من اصلا نفهمیدم تو کی نشستی که الان میخواهی بلند شوی.

 

انتهای پیام/م

دیدگاه‌ها

آقای احمدی نژاد چون پته ها رو ریخت رو آب وچهره های اصلیشون رو به مردم شناسوند و مردم رو اآگاه کرد که چپاولگران کیا هستن!!!تاجگردون و امثالهم در مقابلش موضع میگیرن. ماه یک شبه پنهانه دوشبه عالمگیره.این مملکت به برکت وجود آقا پابرجاست ،تاجگردون و دوروهای دیگر و سیاستهای مدت دارشان حتی لرزه هم بر پیکره این نظام نمی اندازد تا چه ر سد.. تاج تو مدارس به اسم خودش لباس فصل رو توضیع میکنه!!!!تو هر کاری هم کنی نمیتوانی در ذهن نسل آینده نشان نیک از خود باقی بگذاری یا شاید هم گمان کرده ای با این کار رای آینده ات را از الان خریده ای؟هیچ مکری بالاتر از مکر پروردگار نیست...

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها