نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
17. تير 1393 - 6:55
با مشارکت سپاه فتح و اداره اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد محفل نورانی انس با قرآن در روزهای 22 و 23 تیرماه 93 با حضور قاری برجسته مصری در استان برگزار می شود.

به گزارش آفتاب جنوب ،به گزارش صبح زاگرس، جمشید ارسلان جو، معاون فرهنگی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر اظهار داشت: به مناسبت ماه رمضان و با مشارکت سپاه فتح، اداره اوقاف و امور خیریه و سایر دستگاه های فرهنگی مرتبط در استان کهگیلویه و بویراحمد مراسم محفل نورانی انس با قرآن کریم با حضور" احمد شحات احمد سید " قاری برجسته مصری در روزهای 22 و 23 تیرماه 93 در استان برگزار می شود.

وی با اعلام زمان اجرای برنامه های تلاوت این قاری برجسته ، ابراز داشت: استاد احمد سید در روز یکشنبه 22 تیرماه همزمان با نماز ظهر و عصر در مصلی امام خمینی (ره) شهر یاسوج برنامه خواهند داشت.

ارسلان جو ادامه داد:  بعد از برگزاری مراسم محفل انس با قرآن در یاسوج، استاد احمد سید روز یکشنبه 22 تیرماه 93 همزمان با نماز مغرب و عشا در حسینیه بهبهانی های شهر گچساران به اجرای تلاوت خواهند پرداخت که این مراسم همراه با ضیافت افطاری است.

معاون فرهنگی سپاه فتح استان مقصد دیگر این قاری برجسته مصری را شهرستان چرام اعلام کرد و گفت:  روز دوشنبه 23 تیرماه 93 رأس ساعت 11 و 30 دقیقه ظهر نیز محفل نورانی انس با قرآن در مسجد صاحب الزمان شهر چرام با حضور استاد "احمد شحات احمد سعید" برگزار می شود.

وی آخرین برنامه محفل انس با قرآن با حضور این قاری مصری را شهرستان لنده عنوان کرد و افزود: ساعت 19 عصر روز دوشنبه 23 تیرماه 93 مردم شهرستان لنده میزبان این قاری برجسته هستند.

 

انتهای پیام/م

 

نظرات کاربران

تازه های سایت