نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
16. تير 1393 - 4:13
شهردار یاسوج پایان تیر ماه 93 را آخرین مهلت برای جمع آوری صنایع آلاینده از بلوار امام خمینی (ره) و حاشیه های این شهر اعلام کرد.

به گزارش آفتاب جنوب ، صبح زاگرس، محمد علی جاوید صبح امروز در شورای سلامت با اشاره به تأثیرات منفی صنایع آلاینده در شهر یاسوج اظهار داشت: آلاینده ها هم از نظر زیست محیطی و هم از نظر زیبا سازی شهر معضلاتی را ایجاد می کنند.

وی ادامه داد: شهرداری اقدام به پلمپ برخی از آلاینده ها در حومه شهر کرده که در همین راستا برخی از نجاری ها در قسمت بلوار عدل جمع آوری شده است.

شهردار یاسوج یکی از مهم ترین آلاینده های شهری را وجود تعمیرگاه ها در مرکز شهر یاسوج دانست و تصریح کرد: پایان تیرماه 93 آخرین مهلت جمع آوری صنایع آلاینده در بلوار امام خمینی(ره) شهر یاسوج است.

وی با گلایه از عدم دعوت شهرداری یاسوج به جلسات شورای سلامت در نشست های گذشته ابراز داشت: از زمانی که به عنوان شهردار یاسوج انتخاب شده ام کسی برای جلسات نه دعوت نامه ای برای این نهاد فرستاده و نه ما در خصوص مسائل اظهار نظر خواسته است.

جاوید مشکلات سد معبر در شهر یاسوج را خارج از حد استاندارد دانست و بیان کرد: خیابان 13 آبان و همچنین جمعه بازار بر اساس یک بی تدبیری ایجاد شده اند.

وی وجود 937 واحد صنفی در جمعه بازار را یکی از معظلات شهر یاسوج بیان کرد و افزود: این واحد ها بدون پروانه در بلوار قرنی ایجاد شده اند که مشکلاتی را برای شهروندان ایجاد مزاحمت می‌کند.

شهردار یاسوج در پایان  اولویت بعدی برای انتقال صنوف آلاینده را منطقه اکبرآباد و میدان آریوبرزن بیان کرد  و گفت: صنوف آلاینده در این مناطق هم باید فکری به حال خود کنند چرا که اجازه فعالیت به آن‌ها پس از اخطارها داده نمی‌شود.

 

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت