نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
19. فروردين 1393 - 18:59
مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران با تأکید بر لزوم تلاش مضاعف در سال 93 گفت: در این سال برای موفقیت در مدیریت جهادی و بهبود اقتصاد و فرهنگ، باید منیت‌ها و غرور را کنار گذاشته و بسیجی‌وار عمل کرد.

به گزارش آفتاب جنوب ، محمد باورساد عصر امروز در جمع بسیجیان شرکت بهره‌برداری نفت و گاز این شهرستان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره مرحوم حجت‌الاسلام متقی کاشانی امام جمعه سابق گچساران اظهار کرد: جا دارد یادی از پدر معنوی بسیجیان گچساران داشته باشیم چرا که امسال نخستین سالی بوده که ایشان در میان بسیجیان این شهرستان نیستند.

وی ابراز داشت: سال 92 سال بسیار سختی در زمینه کار و معیشت بود و کارکنان صنعت نفت نیز سال سختی را پشت سر گذاشتند.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران تصریح کرد: در این چند سال پیام‌های مقام معظم رهبری همواره راهگشای امور مختلف کشور بوده و مصداق آن کارکنان صنعت نفت بودند.

باورساد با بیان اینکه کارکنان جهادی صنعت نفت سال‌ها پیش و از قبل از انقلاب تاکنون با روحیه جهادی خدمات شایسته‌ای ارائه داده‌اند، تلاش مضاعف و جهادی در راستای عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری را خواستار شد.

وی بیان داشت: امسال امید است با برداشتن تحریم‌ها وضعیت اقتصادی بهتری داشته باشیم و رهبری نیز با تکرار نام اقتصاد در شعار امسال، انتظاراتشان از مدیران و کارگران صنعت نفت و نیروهای اقتصادی کشور بیشتر است.

باورساد با اشاره به اینکه باید در سال 93 طبق فرمایشات مقام معظم رهبری با مدیریت جهادی و عزم ملی، مدیریت و روحیه بسیجی و جهادی را سرلوحه قرار دهیم، افزود: باید مانند همیشه در صنعت برای خدمت به مردم ایران اسلامی مانند یک بسیجی دوران جنگ عمل کنیم.

وی، جایگاه صنعت نفت گچساران را جایگاه آبرومندی عنوان و بیان کرد: باید در پایان سال 93 موفق‌تر از سال 92 عمل کرده باشیم.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران تصریح کرد: باید تلاش کرد تا در سال 93 شاهد شکوفایی هر چه بیشتر و بهتر مردم بوده و در این سال برای مدیریت جهادی و فرهنگ باید منیت‌ها و غرور را کنار گذاشته و بسیجی‌وار عمل کرد.

باورساد ابراز داشت: مسئولان جهاد در دوران جنگ و دوران دفاع مقدس از کمترین امکانات، بهترین و بیشترین بهره‌ها را بردند و بر این اساس نام جهادی ماندگار شد.

وی با بیان اینکه عزم ملی و مدیریت جهادی در صنعت نفت جایگاه ویژه‌ای دارد، اظهار کرد: فعالان سنگر تولید و اقتصاد در صنعت نفت در سال‌های پیروزی انقلاب نیز مؤثر عمل کردند و کارکنان صنعت نفت سالها است که پیام مقام معظم رهبری را به منصه ظهور رسانده‌اند.

باورساد خاطرنشان کرد: در ایران اسلامی همه باید با یک مدیریت جهادی به خودباوری برسیم و سال 93 باید سال شکوفایی و بالندگی صنعتگران نفت باشد.

وی ادامه داد: این حقیقت زمانی تحقق می‌یابد که با یک فرهنگ اسلامی نگاهی ژرف و عمیق به اقتصاد و مدیریت جهادی داشته باشیم و به آن عمل کنیم.

باورساد از بسیجیان خواست تا مرحوم حجت‌الاسلام متقی کاشانی امام جمعه سابق گچساران را برای خود الگو قرار داده،‌بسیجی‌وار عمل کنند تا همانند ایشان محبوب عموم مردم قرار گیرند.

 

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت