نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
11. اسفند 1392 - 20:29
فرمانده نیروی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در سه روز گذشته و با تلاش مأموران نیروی مبارزه با مواد مخدر استان 204کیلو گرم مواد مخدر از قاچاقچیان و فروشندگان این مواد افیونی در استان کشف و ضبط شده است.

به گزارش آفتاب جنوب ، به نقل از بویرخبر ، سرهنگ غلام عباس غلامزاده در مورد کشفیات این نهاد در 72 ساعت گذشته از سوداگران مرگ اظهار داشت: نیروهای توانمند این نهاد در 72 ساعت گذشته طی عملیات های هوشمندانه و آگاه طی 5عملیات 204 کیلوگرم مواد مخدر را از تهیه کننده و فروشندگان این مواد افیونی در استان کشف و ضبط کرده اند.

وی  اظهار داشت: بیشتر مواد کشف شده در این 72 ساعت ازجنس تریاک بوده که در این زمینه 11 نفر دستگیر و طی مراحل قانونی روانه زندان شده اند.

فرمانده انتظامی استان ادامه داد: بیشتر این محموله ها بیشتر ازاستان‌های شرقی و جنوبی به سمت استان‌های مرکزی و کشورهای خارجی از این استان عبور داده می شوند.

غلامزاده به جاسازی ماهرانه این مواد در ماشین آلات سواری اشاره داشت و گفت:این افراد با جاسازی های ماهرانه و در کاروان های خانوادگی و ماشین های مدل بالا و خارجی دست به قاچاق و رد بدل کردن مواد مخدر زننده اند.

کشف سه تن و 280 کیلو گرم مواد مخدر از اول سالجاری تا کنون

فرمانده نیروی انتظامی استان در ادامه به کشف 120کیلوم گرم مواد مخدر از یکی از این اتومبیل ها اشاره داشت و گفت: در این کشف مشخص شد که قاچاقچیان، این مواد را به طور ماهرانه و عجیبی در جا نوشابه های نیم لیتری جاسازی کرده که از چشم مأموران بیدار ما پنهان نماند.

غلامزاده به کشف سه تنی مواد مخدر در سالجاری از سودگران مرگ در استان خبر داد و افزود:پلیس مبارزه با مواد مخدر استان توانسته در سال جاری نزدیک به سه تن و 270 کیلوگرم انواع مواد مخدر را در استان کشف و ضبط کند.

وی ادامه داد: در این کشفیات توانسته ایم  58 باند توزیع و قاچاق این مواد را شناسایی و 180 دستگاه  اتومبیل سورای مربوطه به این قاچاق را توقیف و تحویل مقامات قضایی بدهیم.

غلام زاده بیشتر این قاچاق مواد را مربوط به استان های مرکزی از روی کریدر یاسوج به مرکز کشور دانست و گفت: با توجه به حساسیت موضوع ،شناسایی و دستگیری قاچاقچیان مواد مخدر  را در دستور کار قرار داده و  این موضوع را به فرماندهی انتظامی شهرستان‌های بویراحمد، دنا، گچساران و باشت به صورت ویژه اعلام کرده ایم.

مردم و اصحاب رسانه دو بال نیروی انتظامی در اهداف این نهاد هستند

فرمانده نیروی انتظامی استان در ادامه کمک و همکاری مردم و اصحاب رسانه را وزنه ای توانمند برای فروپاشی سودگران مرگ در جامعه دانست و تصریح کرد: مجموعه دستگاه انتظامی استان با آمادگی و همیاری مردم  در راستای مبارزه با سوداگران مرگ و  خرده فروشان مواد مخدر، برنامه های کامل و مدونی را در دستور کار خود قرار داده است.

غلام زاده در پایان ابراز داشت: مردم و مجموعه پلیس استان برای شهری آرام و مطئمن از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد و در جهت آرامش مردم وشهروندان هوشیار و بیدار خواهند بود.

 

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت