نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
11. اسفند 1392 - 18:57
جوان 29 ساله اهوازی بیش از 260بار در برنامه ورزشی صبح نشاط شرکت کرده است.

به گزارش آفتاب جنوب ،برنامه مفرح و ورزشی صبح نشاط  هر هفته صبح جمعه با هدف تشویق خانواده ها به ورزش و تحرک پذیری بیشتر در یک شهر انجام می گیرد،این برنامه کاری از گروه ورزش شبکه 3 سیماست وانعکاس همایشهای پیاده روی عمومی هوطنان در اقصی نقاط کشور عزیزمان ایران را به طور زنده و مستقیم بر عهده دارد.

 در نهم اسفندماه سال جاری این برنامه با حضور 47 هزار نفری مردم گچساران{اینجا} در پارک لاله این شهر به روی آنتن رفت.

 

 

پیش ازآغاز مراسم قرعه کشی جوایز ارزنده همایش صبح نشاط در گچساران بهزاد کاویانی مجری این برنامه؛ دانیال یونسی زاده جوان خوزستانی را به روی سن فراخواند واظهارکرد: دانیال بیش از 260 بار است که تاکنون، به صورت خود جوش در برنامه پیاده روی صبح نشاط در سراسر کشور شرکت می کند، که در این لحظه این جوان ورزشکار مورد تشویق مردم خون گرم گچساران قرار گرفت.

به سراغ این جوان ورزشکار خوزستانی رفتیم و گفت و گویی را با وی ترتیب دادیم.

 در ابتدای این گفت وگو دانیال یونسی زاده جوان 29 ساله اهوازی ،به حضوربیش از 260بار خود در برنامه صبح نشاط اشاره، کرد و گفت: 5 سال است که به صورت پیاپی در همایش پیاده روی خانوادگی صبح نشاط در سراسر ایران عزیز شرکت می کنم.

وی افزود:علاقه وافری جهت شرکت در این همایش پیاده روی بزرگ دارم و با هزینه شخصی خود از اهواز به اقصی نقاط کشور سفر می کنم وتا به حال نشده که از حضور در این برنامه ورزشی غافل شوم.

این جوان ورزشکار گفت:در اهواز شغل آزاد دارم و به انجام کارهای فنی مثل برقکاری،لوله کشی و بعضا مکانیکی می پردازم.

یونسی زاده ادامه داد:ورزش بهترین انگیزه برای حضور در برنامه صبح نشاط است و اجرای ورزش صبحگاهی بطور منظم و روزانه می‌تواند نقش بسیار مهمی درکسب آمادگی جسمانی ، روانی ، نشاط و شـادابی مردم ایفا کند.

وی در ادامه ورزش را مهمترین عامل برای زدودن افسردگی و بیماریهای روانی در افراد جامعه دانست و تاکید کرد:گسترش فرهنگ ورزش و تفریحات سالم باید از اساسی‌ترین برنامه‌های مسئولان کشورباشد و در این مسیر اهتمام خاصی داشته باشند.

این جوان اهوازی اظهار کرد:ورزش همگانی باعث سلامتی ،شادابی ،سرزندگی و همچنین ایجاد تعاملات اجتماعی در بین افراد جامعه می گردد.

وی تصریح کرد:با وجود حضور مستمر5ساله در این همایش،تاکنون هیچ جایزه ای برنده نشده ام البته هدف، ورزش و سلامتی ست.

یونسی زاده در ادامه بیان کرد:در کنار ورزشهای همگانی علاقه خاصی به فوتبال دارم و عاشق تیمهای خوزستانی ،بخصوص فولاد هستم.

وی به عملکرد تیم فولاد در لیگ برتر اشاره کرد و تصریح کرد:به امید خدا در این فصل فولاد برای دومین بار قهرمان لیگ برتر خواهد شدو این تیم با وجود این بازی های قابل قبول واقعا استحقاق قهرمانی را دارد.

این ورزشکار افزود: سخترین بازی فولاد در هفته های پایانی لیگ با تراکتور است که در صورت پیروزی 95 درصد از راه قهرمانی را رفته است.

یونسی زاده اظهار کرد:تیم استقلال سخت بتواند در اهواز از فولاد سه امتیاز بگیرد و کار برای قهرمانی این تیم تهرانی بسیار دشوارست.

وی در ادامه بیان کرد:فولاد در لیگ قهرمانان آسیا هم می تواند حرفهای برای گفتن داشته باشد و مطمئن هستم در آنجا هم موفق خواهد شد.

 در پایان این ورزشکار خوزستانی تصریح کرد:درپیاده روی خانوادگی صبح نشاطهای زیادی شرکت داشته ام و از اینکه امروز در بین مردم خونگرم و صمیمی بام نفتی ایران هستم، احساس بسیارخوبی دارم و از مردم مهمان نواز گچساران سپاسگزارم.

پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب برای این جوان ورزشکار اهوازی آرزوی موفقیت در تمامی مراحل زندگی را از درگاه ایزد منان مسئلت می نماید.

انتهای پیام/م

 

نظرات کاربران

تازه های سایت