نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
24. دى 1392 - 12:14
دبیر حزب مؤتلفه اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: وزیر ارشاد باید همواره پاسخگوی نگرانی‌ها و دغدغه‌های مراجع و علما باشد.

به گزارش آفتاب جنوب ، سید علی‌محمد دانشی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج و در پاسخ به سؤالی در خصوص عملکرد وزیر ارشاد و کلیت این وزارتخانه از ابتدای شروع به کار دولت جدید تاکنون، اظهار کرد: با توجه به جایگاه و رسالتی که این وزارتخانه در ابعاد داخلی و و حوزه‌های دیگر و تأثیرگذاری آن در فضای بیرونی کشور دارد باید مسئولان این وزارتخانه به خصوص وزیر با ظرافت و دقت خاصی عمل کنند.

وی بیان هر کلمه‌ای از زبان وزیر ارشاد را مستلزم توجه به جایگاه این وزارتخانه و حساسیت آن دانست و گفت: باید به گونه‌ای سخن گفته شود که از آن سوء برداشت نشود.

وی از وزیر ارشاد به عنوان فرزندی از بیت روحانیت یاد کرد و گفت: وزیر ارشاد که خود از چنین خانواده‌ای برخاسته می‌داند که علما و روحانیون و مراجع نسبت به موضوعات فرهنگی چه حساسیتی دارند.

دانشی در بخش دیگری از اظهارات خود افزود: وزیر ارشاد نباید لحظه‌ای ارتباط خود با بدنه این قشر کم و یا قطع کند و در همه حال نیاز به استفاده از نظرات سازنده آن‌ها و رفع دغدغه‌ها دارد.

وی در ادامه اظهارات خود در خصوص عملکرد وزیر ارشاد تصریح کرد: هدف زیر سؤال بردن وزیر نیست بلکه کمک به در پیش گرفتن مسیر صحیح بوده که لازم است در این مسیر از موفقیت‌ها و شکست‌های دیگران نیز عبرت گرفته شود.

وی نقاط ضعف را به دلیل تازه‌کار بودن دانست و گفت: باید به انتظار آینده نشست و عملکردها را در طی گذر زمان مشاهده کرد که ما هم امیدواریم آقای جنتی با استفاده از تجارب دیگران و نگاه به گذشته برای آینده این وزارتخانه حساس و کلیدی بهترین برنامه‌ها را تنظیم کند.

 

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت