نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
27. بهمن 1402 - 13:57
امام‌جمعه موقت گچساران گفت: دشمنان تلاش دارند تا به دسیسه‌های مختلف مردم را از حضور در پای صندوق‌های رأی منصرف کنند لذا همه وظیفه داریم برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات تلاش کنیم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب، حجت‌الاسلام‌والمسلمین علیرضا صفایی، امام‌جمعه موقت گچساران ظهر امروز در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته ضمن دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی با اشاره به مناسبت‌های این هفته گفت: بهمن‌ماه یادآور عزت و سربلندی ملت بزرگ ایران اسلامی است، در 22 بهمن 57 انقلاب به رهبری حضرت امام (ره) پیروزی رسید و در ادامه نیز دست سلطه بیگانگان از کشورمان کوتاه شد و امروز هم ملت بزرگ ایران اسلامی پای این افتخار ایستاده و ایستادگی می‌کند.

وی افزود: ملت بزرگ ایران این عزت و اقتدار را در تقابل با استکبار جهانی و در حمایت از مظلومان عالم به دست آورده است، لذا مسئولین باید قدر این مردم را بدانند چراکه جمهوری اسلامی بر پایه اسلام و قرآن است و شهدا خود را فدای آرمان‌های متعالی انقلاب کرده‌اند.

حجت‌الاسلام صفایی تصریح کرد: بنابراین حضور مردم در انتخابات 11 اسفندماه امسال ان‌شاءالله دشمنان را مأیوس و ناامید خواهد کرد دو هفته تا انتخابات باقی است و 11 اسفندماه نیز انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری را در پیش داریم، تبلیغات خبرگان رهبری آغازشده و تبلیغات مجلس شورای اسلامی هم در روزهای آینده شروع خواهد شد و آنچه لازم است همه ملت برای حضوری حداکثری در پای صندوق‌های رأی تلاش کنند.

امام‌جمعه موقت گچساران گفت: امروز دشمنان تلاش دارند تا به دسیسه‌های مختلف مردم را از حضور در پای صندوق‌های رأی منصرف کنند بااین‌حال هم عده‌ای هم‌نوا با دشمن می‌خواهند کاری کنند تا مردم انتخابات را تحریم کنند که اشتباه می‌کنند چراکه همه باید پای صندوق‌های رأی بیایند و سرنوشت چهار سال آینده‌شان را رقم بزنند لذا همه آحاد ملت، احزاب و گروه‌های سیاسی باید بیایند و افراد شایسته و توانمند که حامی انقلاب و خون شهدا هستند را به مجلس بفرستند.

خطیب جمعه گچساران در ادامه اظهار کرد: انتخابات مجلس خبرگان رهبری هم حساس است اما مردم خواهند آمد و برگ زیرین دیگری را در تاریخ پربار انقلاب اسلامی ثبت خواهند کرد و انتخابات 11 اسفندماه حتماً پرشور برگزار خواهد شد.

وی افزود: اما امروز صحنه دیگری در حال وقوع است و جنایت اسرائیل غاصب علیه مردم مظلوم غزه را شاهد هستیم. بیش از چهار ماه است که رژیم غاصب صهیونیستی از زمین و آسمان مردم بی‌گناه در غزه را به خاک و خون می‌کشد و به هیچ‌کسی هم رحم نمی‌کنند و مثل حیوانات وحشی جنایت‌ها مرتکب می‌شوند و جوامع غرب همچنان سکوت اختیار کرده‌اند.

حجت‌الاسلام صفایی تصریح کرد: رژیم صهیونیستی اجازه نمی‌دهند که آب و غذا و دارو به مردم فلسطین برسد و بسیاری از کشورهای اسلامی این جنایت‌ها را می‌بینند اما همچنان سکوت اختیار کرده‌اند. 70 درصد شهدای غزه را زنان و کودکان شامل می‌شوند. درود بر مردم یمن، درود بر حزب‌الله لبنان و درود بر ایران و ایرانی که محور مقاومت است و درود بر سردار رشید اسلام شهید حاج قاسم سلیمانی و آن‌هایی که از مسلمان مظلوم دفاع کردند و یاد و خاطره همه شهدای اسلام، انقلاب و جبهه مقاومت گرامی باد.

امام‌جمعه موقت گچساران گفت: امام (ره) فرمودند هرچه فتنه در این عالم است زیر سر شیطان بزرگ آمریکای جنایتکار است و خبیث‌تر از آمریکا در این عالم وجود ندارد، غرب و مستکبران عالم از جنایت در غزه دست‌بردار نیستند. امروز قدرتی که ملت بزرگ ایران به برکت انقلاب پیداکرده نظام سلطه را به چالش کشانده است و باید این عزت و اقتدار را قدر بدانیم؛ بنابراین دولت‌های اسلامی بایستی از خواب غفلت بیدار شوند و در کنار جبهه مقاومت قرار بگیرند و شر آمریکا و اسرائیل را از منطقه کوتاه کنند.

 

انتهای خبر/

 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها