نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
6. بهمن 1402 - 13:59
امام‌جمعه گچساران گفت: انتخابات یک میدان مهم مبارزه با نظام سلطه است و امروز هر رأی که به صندوق ریخته می‌شود مثال یک تیری است که به قلب دشمنان نظام وارد می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید عنایت هاشمی منش، امام‌جمعه گچساران ظهر امروز در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته ضمن دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی با اشاره به مناسبت‌های این هفته گفت: در آستانه پانزدهم ماه رجب، سالروز ارتحال حضرت زینب سلام‌الله علیها قرار داریم که این مناسبت را عرض تسلیت دارم. ایشان یکی از زنان نمونه و برجسته تاریخ اسلام به شمار می‌روند درحالی‌که عظمت حضور یک زن را در حادثه عاشورا به نمایش می‌گذارند و آن‌هم هم تبیین این واقعه مهم است.

وی افزود: واقعه عاشورا بابیان نورانی حضرت زینب سلام‌الله علیها تکمیل شد و ایشان به شایستگی هرچه‌تمام‌تر ابعاد اصلی واقعه عاشورا را تبیین کردند و اگر امروز عاشورایی زندگی می‌کنیم مدیون تلاش‌های این بانوی بزرگ اسلام هستیم. بنابراین امروز زنان مسلمان ما افتخار دارند که خود را از دوستداران این بانوی بزرگ می‌دانند و از سیره و روش زندگی این بانوی بزرگ اسلام پیروی می‌کنند لذا حضرت زینب سلام‌الله علیها الگویی ارزشمند برای همه بشریت است و درس استقامت و پایداری را به همه انسان‌های آزاده دنیا ارزانی داشته‌اند.

امام‌جمعه گچساران گفت: در آستانه 12بهمن‌ماه سالروز ورود تاریخی امام (ره) به میهن و همچنین آغاز دهه مبارک فجر هستیم. انقلاب اسلامی درس بزرگی است که خود از مکتب عاشورا گرفته‌شده است پس دهه فجر بهترین فرصت برای بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی است چراکه جلوه‌گر عشق و ارادت مردم ما به انقلاب اسلامی است و در حقیقت نیز دهه فجر دهه شکر ملت ایران اسلامی هم به شمار می‌رود.

خطیب جمعه گچساران تصریح کرد: با پیروزی انقلاب در بهمن 57 ملت بزرگ ایران با رهبری امام راحل از زیر یوغ طاغوت رهایی یافتند و عزت و افتخاری همیشگی را رقم زدند. حضرت امام (ره) هیچ‌وقت از دل و قلب مردم ما خارج نخواهد شد و امام (ره) با انقلاب نیز اسلام را زنده کردند و بهترین انسان‌ها را تربیت و اعتمادبه‌نفس و خودباوری را در کشورمان تبیین کردند.

حجت‌الاسلام هاشمی منش در ادامه اظهار کرد: بااین‌وجود نیز دهه فجر، دهه قدردانی است و باید در این دهه اقدامات و دستاوردهای نظام اسلامی به نسل جوان تبیین شود و دهه فجر نیز فرصت تقدیر و قدرانی از مردم قهرمان و ملت بزرگ ایران اسلامی هم هست، مردمی که همواره پای نظام و انقلاب ایستاده و خواهند است، مردمی که واجب الخدمه هستند.

وی افزود: آقایان مسئول بدانید که امروز هیچ عذری برای خدمت به مردم وجود ندارد و اگر مسئولی کوچک‌ترین تعللی در خدمت به مردم و نظام داشته باشد، قطعاً خائن به ملت و مملکت و خون شهدا خواهد بود.

امام‌جمعه گچساران گفت: همه مسئولان باید با تمام قوت در خدمت به این مردم شبانه‌روزی تلاش کنند و امروز رهبر انقلاب در خدمت به مردم و ترسیم راه درست جمهوری اسلامی سر از پا نمی‌شناسند آن‌وقت برخی‌ها غافلانه، جاهلانه و عامدانه مسیر دیگری را انتخاب کردند و بدانند در پیشگاه ملت ایران جایگاهی ندارند و بدانند ملت سرافراز ایران اسلامی خادم می‌خواهند و خدمتگزار خودشان را هم حرمت می‌گذارند.

خطیب جمعه گچساران تصریح کرد: امروز یکی از راه‌های قدردانی از امام (ره)، شهدا و آرمان‌های شهدا شرکت در انتخابات است، شرکت در انتخابات یعنی دفاع از انقلاب، دفاع از راه امامین انقلاب و همان مسیری که شهدای ما ترسیم کرده‌اند و حضور در انتخابات درس بزرگی است که امام (ره) به ملت بزرگ ایران دادند.

حجت‌الاسلام هاشمی منش در ادامه اظهار کرد: امام درس بزرگی به ملت بزرگ ایران دادند که درس اول وحدت کلمه، حفظ و انسجام و اتحاد و دوری از هرگونه تفرقه است و درس دوم نیز حضور درصحنه‌های مختلف انقلاب اسلامی است بنابراین انتخابات یک میدان مهم مبارزه با نظام سلطه است و امروز هر رأی که به صندوق ریخته شود مثال یک تیری است که به قلب دشمنان نظام وارد می‌شود و اما چرا برخی هنوز متوجه اهمیت حضور در انتخابات نشده‌اند و بازهم به دنبال ناامید کردن مردم هستند.

وی افزود: امروز تفکر انقلاب اسلامی اقصی النقاط دنیا را درنوردیده است و در جای‌جای جهان محور مقاومت حرف اول را می‌زند و دشمنان در باتلاق محور مقاومت گیر افتاده‌اند و دست‌وپا می‌زنند و انقلاب اسلامی الگویی برای همه جوامع آزادی‌خواه جهان خواهد بود. لذا این بار هم ملت بزرگ ایران اسلامی با مشارکت گسترده در انتخابات دشمنان انقلاب اسلامی را مأیوس خواهند گذاشت.

 

انتهای خبر/

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها