نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
12. دى 1402 - 14:12
همزمان با چهارمین سالگرد شهادت سردار دل‌ها برگزار شد؛
اجتماع بزرگ دختران «حاج قاسم» در گچساران+ تصاویر
اجتماع دختران حاج قاسم همزمان با دهه بصیرت و مقاومت در گچساران برگزار و دانش‌آموزان با آرمان‌های سردار سلیمانی هم‌پیمان شدند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب، به مناسبت فرارسیدن سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا سلام‌الله علیها و چهارمین سالگرد شهادت سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی، اجتماع بزرگ دختران حاج قاسم با شعار «دختران غزه تنها نیستند» در سالن اجتماعات تالار فرهنگیان گچساران برگزار شد.

انوشیروان قیطاسی، مدیر آموزش‌وپرورش گچساران در این آیین گفت: طبق فرمایش مقام معظم رهبری شهید سلیمانی یک مکتب جریان ساز است. مکتب حاج قاسم این‌گونه است  که برای زندگی فردی و علمی ما برنامه دارد و امیدواریم در این راه نیز ثابت‌قدم باشیم.

وی افزود: سردار سلیمانی همیشه وسط میدان بودند و اگر امروز عزت، امنیت و آرامش داریم به برکت خون‌های پاک شهدایی است که برای صیانت از آرمان‌های انقلاب اسلامی جان‌فشانی‌ها کردند.

مدیر آموزش‌وپرورش گچساران ادامه داد:امروز جمهوری اسلامی در جهان مقتدر است و در وسط همه میدان‌ها برای دفاع از آرمان‌های انقلاب و  اسلام ناب محمدی(ص)  نقش‌آفرینی می‌کند.

حجت‌الاسلام سید عنایت هاشمی منش، امام‌جمعه گچساران در ادامه هم گفت:این اجتماع خود حاوی یک پیام است و اینکه الگوی حاج قاسم سلیمانی و الگوی امام(ره)شخصیتی جز زهرای مرضیه سلام‌الله علیها نیست چراکه فاطمه زهرا سلام‌الله علیها هم  ام الائمه و هم ام المقاومه هستند.

وی افزود:اگر امروز نام حاج قاسم با محور مقاومت عجین شده است و برکت محور مقاومت را می‌بینیم برگرفته از مکتب حضرت زهرا سلام‌الله علیها است. لذا حضرت زهرا سلام‌الله علیها مادر مقاومت هستند آن‌هم مقاومت‌هایی که در دفاع از ولایت و اسلام  داشتند.

امام‌جمعه گچساران گفت:حضرت زهرا سلام‌الله علیها  در روشنگری، تبیین، جهاد درراه خدا و در دفاع از ولایت و دفاع از مظلوم در مقابل ظالم و  همچنین دفاع از حق، مجاهدت‌ها کردند و امروز پیام این اجتماع نیز مقاومت تا پای جان و ماندن درراهی است که جز عاقبت‌به‌خیری مسیری دیگری برای ما ندارد.

حجت‌الاسلام هاشمی منش تصریح کر:دانش آموزان عزیز شما می‌توانید بافکر کردن، دقت نظر و تحقیق در مسائل پیرامونی خود پی به عزت، آرامش و اقتدار انقلاب اسلامی ببرید چراکه  همه ما مدیون ایستادگی و مقاومتی هستیم که زهرای مرضیه سلام‌الله علیها  به ملت ما آموختند.

امام‌جمعه گچساران یادآور شد:امروز مسیر انقلاب اسلامی در امتداد مکتب عاشورا قرار دارد و هرکسی که خدا را محور اموراتش قرار دهد پس تمام عالم از او می‌ترسند بنابراین حاج قاسم خدامحور و خداباور بودند و همواره گوش‌به‌فرمان ولایت بودند.

برپایی ایستگاه صلواتی، دکلمه خوانی، پخش کلیپ، اجرای گروه سرود دختران انتظار ، سخنرانی خانم پردال مدیر دبیرستان سمپاد و تجلیل از نفرات برتر مسابقه وصیت‌نامه شهید سلیمانی از دیگر برنامه‌های این مراسم بود. 

تصاویری از این آیین را مشاهده کنید.

 

تصاویر تکمیلی: 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها