نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
19. آذر 1402 - 11:15
نماینده ولی فقیه درکهگیلویه وبویراحمد مطرح‌کرد:
پیروی از ولایت‌فقیه رمز عزت واقتدار ایران‌اسلامی است
نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد گفت: امروز دشمن تلاش دارد که مردم را نسبت به ولایت‌فقیه ناامید کند و نزدیک به ۴ هزار شبکه علیه جمهوری اسلامی تبلیغات می‌کنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،آیت‌الله سید نصیر حسینی، در همایش بزرگ جهاد تبیین که در سالن اجتماعات آزادی شرکت نفت و گاز گچساران برگزار شد گفت: بر همه لازم است که جامعه را بر اساس احکام الهی پایه‌ریزی کنیم و حاکمیت هم یک حاکمیت اسلامی باشد و تشکیل حکومت بر ای اجرای دستورات پروردگار بدهیم.

 نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد ابراز داشت: خداوند بر همه امور آگاه است و اوست که می‌داند که چگونه باید زندگی کنیم و چه چیزهایی برای زندگی ما لازم‌الاجراست و چه موضوعاتی را هم باید ترک کنیم. مسئله حکومت اسلامی بر جامعه اسلامی یک فرض و واجب است و در هر نقطه‌ای از عالم باید قوانین الهی حاکم باشد و همه باید عمل کنند چراکه این عالم مربوط به خداوند و خداوند هم مالک همه عالم است.

وی افزود: خداوند در طول حیات بشر پیامبران الهی را فرستاد و احکام زندگی بشر را در حوزه‌های مختلف ابلاغ می‌فرمایند تا بشر به سعادت حقیقی برسد. انسان‌ها با توجه به رفتار و اعمالی که انجام می‌دهند باید در درگاه الهی پاسخگو باشند. پیروزی انقلاب اسلامی خواست خداوند بود و روزی که حضرت امام راحل قیامشان را آغاز کردند سیطره طاغوت بر همه عرصه‌های کشور حاکم بود و رژیم پهلوی جامعه را به ولنگاری و فساد دعوت می‌کرد رژیمی که تمام اموراتش را به دست غرب سپرده بود و نهایت تحقیر یک ملت را رقم‌زده بود و کاملاً در اختیار غرب قرار داشت.

حسینی ابراز داشت: شاه ایران هیچ اختیاری از خود نداشت و تصمیم‌گیری امورات مملکت با بیگانگان بود و این نهایت ذلت و حقارت یک ملت بود و کشور در سایه حکومت منحوس پهلوی وابستگی شدید در عرصه‌های مختلف فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی و ... داشت و روزبه‌روز هم وابسته‌تر می‌شدیم درحالی‌که انسان‌های بزرگی در کشورمان تربیت و پرورش‌یافته بودند و تاریخ این مملکت پر از ستاره‌های درخشانی  است که هیچ‌وقت زیر باز ظلم نرفتند.

 نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: در قبل از انقلاب پزشک‌های ما خارجی بودند و از پزشکان هندی در همین استان طبابت می‌کردند درحالی‌که این ملت بااین‌همه ظرفیت در دوران منحوس پهلوی عقب رانده‌شده بود و با پیروزی انقلاب شاهد پیشرفت‌های قابل‌توجهی در کشورمان بوده‌ایم.

حسینی خاطرنشان کرد: خداوند می‌فرمایند اگر انسان‌ها قوانین الهی را رعایت کنند همه برکات آسمان‌ها و زمین نازل می‌شوند. اگر همه به فرامین الهی عمل کنیم فراتر از آن چیزی که امروز داریم، داشتیم و این مهم ممکن است اما چون خطا می‌کنیم با مشکلاتی مواجه می‌شویم و کفران نعمت قطعاً نعمت را کاهش می‌دهد.

وی ادامه داد: وقتی انقلاب شد مستشاران غربی در صنعت نفت می‌گفتند که چرخ صنعت نفت از تولید می‌ایستد اما امروز به همت فرزندان این مرزوبوم بیشتر تجهیزات در این صنعت تولید می‌شود امروز در حوزه پزشکی، هسته‌ای، هوافضا، علمی و پژوهشی، صنعت دفاعی و در حوزه خدمات‌رسانی به پیشرفت‌های قابل‌توجه رسیده‌ایم.

 نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد ابراز داشت: قبل از انقلاب نفت این مملکت را به تاراج می‌بردند و فقر در جامعه آن روز پهلوی بیداد می‌کرد و اما امروز کشورمان سرشار از تولید است و در حوزه‌های کشاورزی و دامداری به‌نوعی خودکفا هستیم آن‌هم در شرایط جنگ و تحریم  که قدرت‌های بزرگ خود اعتراف کرده‌اند که هر کشوری غیر از ایران توان مقابله با این تحریم‌های فلج‌کننده را ندارند.

حسینی ادامه داد: امروز انقلاب اسلامی باقدرت راهش را ادامه می‌دهد و حوزه نفوذ نظام اسلامی در سراسر جهان‌دیده می‌شود و آن کشوری که به جبهه مقاومت قدرت داد، جمهوری اسلامی است، این ظرفیت اسلام، قرآن و ولایت‌فقیه است که دشمن از ایران اسلامی می‌ترسد و امروز به برکت انقلاب اسلامی دشمن حساب دیگری از ایران می‌برند.

 نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد گفت: امروز دشمن تلاش دارد که مردم را نسبت به ولایت‌فقیه ناامید کند و نزدیک به ۴ هزار شبکه علیه جمهوری اسلامی تبلیغات می‌کنند چراکه امروز رهبری جبهه مقامت در کل دنیا جمهوری اسلامی و در رأس آن ولایت‌فقیه است. دشمن امروز عظمت انقلاب و ولایت‌فقیه را می‌داند و تلاش دارد با دسیسه‌های مختلف، مردم‌ و به‌ویژه جوانان را ناامید کند که باید هوشیار باشیم.

انتهای خبر/

 

نظرات کاربران

تازه های سایت