نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
11. آذر 1402 - 13:14
رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان خبر داد؛
آمادگی موکب داران استان برای کمک و برپایی موکب در غزه
رئیس ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات استان گفت: امروز موکب داران استان جهت کمک و برپایی موکب آماده حضور در غزه هستند و اگر شرایط فراهم شود در بحث کمک به فلسطینیان و مردم غزه پیشگام خواهند بود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب، سردار حسن حکمتیان راز، فرمانده تیپ 48 سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در همایش مسئولین اتحادیه‌های صنفی و خیرین گچساران ضمن تسلیت ایام فاطمیه گفت: حضرت فاطمه زهرا سلام‌الله علیها سیره رفتاری ارزشمندی را داشتند و ایشان شایسته‌ترین زن جهان هستند جایگاه این بانوی بزرگ هر دوعالم در حدیثی که پیامبر اکرم (ص) فرمودند آمده که فاطمه سلام‌الله علیها «ام‌ابیها» و «ام الائمه» علیهم‌السلام هستند.

وی پیروی از سیره حضرت زهرا سلام‌الله علیها را یکی از ملزومات جامعه امروز برشمرد و تأکید کرد: همه ما باید از سیره و سبک زندگی حضرت فاطمه زهرا سلام‌الله علیها الگوبرداری کنیم ایشان الگوی بزرگ برای تمام بشریت به شمار می‌روند و این موضوعی است که امروزه باید آن را همواره مدنظر قرارداد.

سردار حکمتیان راز در ادامه نیز با اشاره به جایگاه بسیج در اقصی نقاط جهان هم اظهار کرد: بسیج نگاه ایدئولوژیک دارد و امروز نگاه‌های همه امت‌های اسلامی و جوامع آزادی‌خواه جهان به بسیج است چراکه بسیج همواره حامی مظلومان و در تقابل سخت با مستکبرین است.

فرمانده تیپ 48 سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: بسیج موجب افتخار و سربلندی نظام و انقلاب اسلامی است و جمهوری اسلامی امروز باعزت و مقتدراست. بسیج در تمام عرصه‌های انقلاب اسلامی به میدان آمد و در بحث امنیت پایدار، سازندگی، محرومیت‌زدایی، عرصه‌های علمی، پژوهشی و...پای‌کار انقلاب بوده است.

رئیس ستاد توسعه و  بازسازی عتبات عالیات کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد:13 موکب گچساران در ایام اربعین بادل و جان و توأم با شور و شعور حسینی به زوار اربعین خدمت‌رسانی کردند که به‌نوبه خودم از همه موکب داران و خادمین اباعبدالله علیه‌السلام در این شهرستان تشکر و قدردانی می‌کنم.

سردار حکمتیان راز یادآور شد: ستاد بازسازی عتبات عالیات متعلق به حاج قاسم سلیمانی و تلاش‌های ایشان است و مردم هم در این امر بزرگ حمایت و پشتیبانی کردند و ستاد عتبات در گستره جهانی، در کشورهای اسلامی و همچنین در سراسر استان‌ها و شهرستان‌های کشورمان نیز تشکیل شد.

فرمانده تیپ 48 سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: کاروان میلیونی انسان‌هایی که به زیارت اربعین می‌روند نیازمند تکریم و احترام هستند و ما نیز ۸۰ موکب در سطح استان و منطقه داریم که در ایام اربعین به زوار خدمت‌رسانی می‌کنند و اما کار بزرگ را موکب‌های گچساران انجام می‌دهند.

وی ادامه داد: با حمایت و پشتیبانی مردمی ۲۲۰ هزار مترمربع صحن حضرت زهرا سلام‌الله علیها به بهره‌برداری رسید و صحن حضرت زینب سلام‌الله علیها نیز در حال احداث و در مرحله ظریف‌کاری و نازک‌کاری است و قریب 50 نفر از جوانان استان به‌صورت دلی آنجا نیز مشغول همکاری هستند.

رئیس ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: برای اولین بار ساخت درب باب المهدی حرمین امامین عسکرین علیهم‌السلام را به استانمان دادند که بسیار ارزشمند بود. ظرفیت‌های مواکب استان را در سیل لرستان و خوزستان و زلزله کرمانشاه مشاهده کردیم و امروز موکب داران استان جهت کمک و برپایی موکب آماده حضور در غزه هستند و اگر شرایط فراهم شود در بحث کمک به فلسطینیان و مردم غزه پیشگام خواهند بود.

در پایان این آیین که در نماز خانه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان گچساران برگزار شد، از برخی خیرین و مسئولین اتحادیه‌های صنفی نیز تجلیل به عمل آمد.

 

تصاویر تکمیلی: 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها