نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
9. آذر 1402 - 12:46

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب، معاملات آنلاین طلا در اینوسلو، بهترین روش حفظ و بالابردن ارزش سرمایه شما

معاملات آنلاین طلا در اینوسلو، بهترین روش حفظ و بالابردن ارزش سرمایه شما

طلا برای مدت طولانی به عنوان یک سرمایه گذاری امن در نظر گرفته شده است، به ویژه در زمان عدم اطمینان اقتصادی. به‌عنوان قدیمی‌ترین شکل ارز جهان، ارزش خود را در طول تاریخ حفظ کرده است و آن را به گزینه‌ای جذاب برای معامله‌گرانی تبدیل می‌کند که به دنبال تنوع بخشیدن به پرتفوی خود هستند. بازار فارکس فرصت منحصر به فردی را برای معامله گران روزانه فراهم می کند تا از نوسانات قیمت طلا سود ببرند. 

معاملات طلای جهانی یک فرصت سرمایه گذاری پرسود برای علاقه مندان به کسب درآمد در دنیای بازارهای مالی است.  طلا همیشه جایگاه ویژه ای در قلب سرمایه گذاران داشته است. جذابیت بی انتها و ارزش ذاتی آن، آن را به یک انتخاب محبوب برای کسانی تبدیل کرده است که به دنبال حفظ و رشد ثروت و سرمایه خود هستند. در سال‌های اخیر، با افزایش پلت‌فرم‌های معاملات آنلاین، تجارت طلا برای سرمایه‌گذاران خرد در دسترس‌تر شده است. بازارهای فارکس، به ویژه، فرصت های هیجان انگیزی را برای به حداکثر رساندن سود با استراتژی های معاملاتی طلا ارائه می دهند.

کارگزاری اینوسلو فقط به معاملات ارزهای خارجی محدود نمی شود و خدمات متنوع دیگری هم دارد. شما می توانید به منظور ورود به معاملات جهانی طلا، با ثبت نام رایگان در بروکر اینوسلو، ضمن دریافت پاداش 50 درصدی این کارگزاری، معاملات خود را به بهترین نحو انجام دهید. همچنین اگر قصد دارید با شرایط بازار بصورت رایگان آشنا شوید، می توانید حساب آزمایشی باز کنید و بدون سرمایه گذاری و استفاده از پول واقعی در بازار معامله کنید.

معاملات طلا در فارکس چیست؟

معاملات طلا شامل خرید و فروش طلا در بازار فارکس است. بازار فارکس بزرگترین و نقدشونده ترین بازار مالی در جهان است که معامله گران در مورد نرخ مبادله بین ارزهای مختلف گمانه زنی می کنند. علاوه بر تجارت جفت ارز، فارکس همچنین به معامله گران امکان خرید و فروش فلزات گرانبها مانند طلا، نقره و پلاتین را می دهد.

چرا معاملات طلا در فارکس محبوب است؟

طلا به دلیل ارزش ذاتی و عرضه محدود همواره به عنوان دارایی امن در نظر گرفته شده است. در زمان عدم اطمینان اقتصادی یا نوسانات بازار، سرمایه گذاران تمایل دارند برای محافظت از ثروت خود به سمت دارایی های امن مانند طلا هجوم آورند. این تقاضا برای طلا فرصت هایی را برای معامله گران ایجاد می کند تا از نوسانات قیمت سود ببرند.

علاوه بر این، طلا از نظر تاریخی همبستگی پایینی با سایر طبقات دارایی، مانند سهام و اوراق قرضه نشان داده است. این بدان معنی است که طلا اغلب مستقل از سایر ابزارهای مالی حرکت می کند و آن را به یک دارایی ارزشمند برای تنوع بخشیدن به پرتفوی سرمایه گذاری تبدیل می کند. معاملات طلای فارکس به سرمایه گذاران این امکان را می دهد که از پتانسیل طلا به عنوان یک سرمایه گذاری استفاده کنند، بدون اینکه مالکیت فیزیکی آن فلز را داشته باشند.

شروع معاملات طلا در فارکس

برای شروع معامله طلا در بازار جهانی، باید یک حساب کاربری در یک کارگزار معتبر فارکس مثل اینوسلو باز کنید که معاملات طلا را ارائه می دهد. مهم است که کارگزاری را انتخاب کنید که دارای مجوز باشد و در صنعت شهرت خوبی داشته باشد.

Inveslo Trading Ltd با شماره شناسایی بازرگانی 210540039066 در کشور قزاقزستان ثبت شده است. همچنین به عنوان ارائه‌ دهنده خدمات مالی، در وزارت اقتصاد این کشور به ثبت رسیده است. این شرکت با اعتبارنامه صادر شده توسط «آژانس تنظیم و توسعه بازار مالی جمهوری قزاقستان»، در تاریخ 13-07-2021، مجوز ارائه خدمات پردازش پرداخت، کیف پول الکترونیکی، خدمات فارکس و خدمات رمزارز را به مشتریان داخل و خارج کشور قزاقستان کسب کرده است.

Inveslo محیط معاملاتی فوق‌العاده‌ای را برای معامله‌گران ایرانی فراهم می‌کند. غرق در دنیای مالی شوید و معامله کنید – فارکس، CFDهای سهام، معاملات طلا، CFDهای شاخص، حامل‌های انرژی اسپات و رمزارزها.

برای ثبت نام در اینوسلو وارد لینک ثبت نام در بروکر فارکس ( با استفاده از vpn ) شوید. همانطور که در ابتدا هم گفتیم، این کارگزاری بین المللی دارای تیم پشتیبانی فارسی است و همانطور که میبینید، وبسایت فارسی این شرکت در اختیار کاربران ایرانی قرار گرفته است. زمانیکه وارد لینک ثبت نام شدید، با وارد کردن نام و نام خانوادگی، شماره تماس و آدرس ایمیل و انتخاب یک پسوورد ثبت نام شما انجام میشود.

معامله موفق در بازارهای مالی را آغاز کنید و گام در راه شکوفایی مالی خود و کسب درآمد دلاری بگذارید. امنیت بالای سرمایه های شما، سرعت بالای اجرای دستورات معاملاتی ، پایین ترین کمیسیون ها و اسپردهای بسیار کم، فرصت‌های فوق‌العاده در محبوب‌ترین بازارهای جهانی و همچنین تامین طیف گسترده ابزارهای معاملاتی توسط این کارگزاری از جمله مهمترین نکات مثبتی هستند که میتوان به آنها اشاره کرد.

توجه! در حال حاضر اگر بخواهید از طریق دامنه inveslo.com/fa وارد سایت شوید باید از vpn استفاده کنید. اما اگر دسترسی به vpn ندارید، می توانید از دامنه invesloir.com/fa اقدام به ثبت نام کنید. ثبت نام اولیه کاملا رایگان است و حتی پس از ثبت نام می توانید از حساب آزمایشی و بدون واریز سرمایه استفاده نمایید و بازار فارکس را تجربه کنید.

هنگامی که یک کارگزار را انتخاب کردید، باید حساب معاملاتی خود را تامین مالی کنید. بروکر اینوسلو گزینه های پرداخت متنوعی از جمله نقل و انتقالات بانکی، کارت های اعتباری/دبیت و کیف پول الکترونیکی را ارائه می دهند. بسیار مهم است که ریسک خود را فقط با معامله با پولی که می توانید از دست بدهید، مدیریت کنید. با مقدار کم شروع کنید و با کسب تجربه و اطمینان به تدریج سرمایه معاملاتی خود را افزایش دهید.

استراتژی های معاملات طلا در بازارهای جهانی 

یکی از ساده ترین استراتژی ها برای معامله طلا در بازارهای فارکس، دنبال کردن روند است. این استراتژی شامل شناسایی جهت روند کلی و معامله در همان جهت است. به عنوان مثال، اگر قیمت طلا به طور مداوم در حال افزایش باشد، یک معامله گر پیرو روند طلا را به این امید می‌خرد که از روند صعودی برای کسب حداکثر سود استفاده کند. به همین ترتیب، اگر قیمت در حال کاهش باشد، معامله‌گر برای سود بردن از روند نزولی، پوزیشن‌های فروش کوتاه یا طلا را می‌فروشد.

برای شناسایی روندها، معامله گران اغلب از ابزارهای تحلیل تکنیکال مانند میانگین متحرک یا خطوط روند استفاده می کنند. میانگین های متحرک به هموارسازی نوسانات قیمت کمک می کند و نشانه روشنی از روند کلی ارائه می دهد. با ترسیم میانگین های متحرک مختلف، معامله گران می توانند فرصت های بالقوه خرید یا فروش را شناسایی کنند. از سوی دیگر، خطوط روند با اتصال بالا یا پایین حرکت قیمت ها ترسیم می شوند. هنگامی که قیمت از خط روند به بالا یا پایین تر می شکند، اغلب نشان دهنده تغییر در روند است.

حداکثر سود با سرمایه گذاری طلا

یکی دیگر از استراتژی‌های به حداکثر رساندن سود در معاملات طلا از طریق معاملات محدوده است. محدوده معاملاتی شامل شناسایی مرزهای قیمت یا محدوده ای است که قیمت طلا در آن ممکن است معامله شود. معامله گران سپس می توانند در انتهای پایین محدوده خرید کرده و در انتهای بالایی بفروشند و از نوسانات قیمت در آن محدوده سود ببرند. این استراتژی در بازارهایی با روند کم یا بدون روند به خوبی کار می کند.

برای شناسایی محدوده ها، معامله گران می توانند از سطوح حمایت و مقاومت استفاده کنند. سطوح حمایتی سطوح قیمتی هستند که فشار خرید به اندازه کافی قوی است تا از کاهش بیشتر قیمت جلوگیری کند. از سوی دیگر، سطوح مقاومت، سطوح قیمتی هستند که فشار فروش به اندازه کافی قوی است تا از افزایش بیشتر قیمت جلوگیری کند. با شناسایی این سطوح، معامله گران می توانند بر این اساس موقعیت های خرید یا فروش را وارد کنند.

علاوه بر معاملات دنباله‌روی و بازه‌ای، معاملات برش‌آوت یکی دیگر از استراتژی‌های محبوب معاملات طلا است. معاملات انحصاری شامل انتظار برای خارج شدن قیمت طلا از محدوده مشخص یا الگوی معاملاتی است. هنگامی که یک شکست رخ می دهد، اغلب به معنای تغییر در احساسات بازار است و می تواند منجر به تغییرات قابل توجه قیمت شود. معامله گران سپس می توانند موقعیت هایی را در جهت شکست وارد کنند و با ادامه حرکت قیمت در آن جهت، سود را به حداکثر برسانند.

از اینوسلو پاداش بگیرید!

در حال حاضر دو طرح پاداش دهی به مشتریان بروکر اینوسلو وجود دارد. یکی طرح بونوس 50 درصدی که هرچقدر شما سرمایه گذاری کنید، اینوسلو همان ابتدای کار 50 درصد بیشتر از سرمایه اصلی را در حساب معاملاتی شما شارژ می کند و این یعنی می توانید با سرمایه بیشتری معامله کنید و قطعا سود شما نیز افزایش خواهد یافت.

طرح پاداش دیگر این شرکت، طرح کش بک است. که این طرح نیز یکی از بهترین طرحهای ارائه شده در میان تمام بروکرهای فارکس است. جهت مشاهده طرحها و جزئیات هرکدام وارد وب سایت inveslo شوید.

 

تصاویر تکمیلی: 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها