نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
5. آذر 1402 - 8:33
امام‌جمعه گچساران بابیان اینکه جهادگران بسیجی بازوان توانای سازندگی و پیشرفت جامعه هستند، بر اهمیت تبیین فعالیت‌های انجام‌شده نیز تأکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،جمعی از مسئولان گروه‌های جهادی بسیج سازندگی ناحیه گچساران به مناسبت هفته بسیج، با حجت‌الاسلام هاشمی منش امام‌جمعه این شهرستان دیدار و گفتگو کردند.

مسئول بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج گچساران در ابتدای این دیدار گزارشی از فعالیت‌های گروه‌های جهادی و برنامه‌های بسیج سازندگی ارائه کرد.

سرهنگ دوم اسلام انصاری در ادامه نیز به بیان اقدامات بسیج سازندگی شهرستان در طول یک سال گذشته پرداخت و اظهار کرد: بسیج سازندگی ناحیه مقاومت گچساران دغدغه‌ای جز رفع محرومیت و خدمت‌رسانی به مردم را ندارد و جهادگران بسیجی گچساران در عرصه‌های مختلف از امدادرسانی در سیل و زلزله، اجرای پروژه‌های آب‌رسانی، کارگاه‌های اشتغال‌زایی، محرومیت‌زدایی، تعمیر مسکن محرومان، خدمات پزشکی و بهداشتی و … ورود کرده‌اند.

بیان چالش‌ها و مشکلات گروه‌های جهادی و ارائه راهکار‌های خود برای تقویت برنامه‌های جهادی و همچنین افزایش همکاری‌های گروه‌های جهادی با دیگر نهادها و دستگاه‌ها ازجمله مواردی بود که نمایندگان گروه‌های جهادی گچساران در این دیدار به آن پرداختند.

حجت‌الاسلام سید عنایت هاشمی منش، امام‌جمعه گچساران در این آیین ضمن تبریک هفته بسیج با اشاره به اینکه جامعه امروز نیازمند روحیه و تفکر جهادی است گفت: بنا به فرمايشات مقام معظم رهبری جز باکار جهادی و کار انقلابی نخواهيم توانست اين کشور را به سامان برسانيم.

وی افزود: امروز جامعه ما به‌عنوان جامعه‌ای که آرزوی انبیا و اولیا الهی بود در شرایط حساسی گام برمی‌دارد در گام دوم انقلاب اثربخشی برخی اقشار و اصناف برکات زیادی برای نظام اسلامی دارد که ازجمله آن‌ها بسیج است که با شعار امیدآفرینی و تقویت امید در جامعه به‌عنوان الگویی تمام‌عیار در عرصه‌های مختلف معرفی‌شده است.

امام‌جمعه گچساران تصریح کرد: همواره نبرد حق و باطل در عالم بوده و امروز خودش را در قالب دیگری نشان داده است و مشاهده می‌کنیم در اراضی اشغالی مردم مظلوم فلسطین مقابل جبهه باطل که همانا رژیم صهیونیستی است، ایستاده‌اند که قطعاً پیروزی و آینده این مسیر با جبهه حق خواهد بود.

حجت‌الاسلام هاشمی منش ادامه داد: امروز هرکسی در حیطه کاری‌اش مسئولیت و مأموریتی دارد که با هماهنگی و همدلی می‌توان امورات را پیش برد و به نتایج درخشانی هم‌دست یافت. گروه‌های جهادی از برکات نظام اسلامی به شمار می‌روند درحالی‌که رهبر معظم انقلاب نگاه ویژه‌ای به گروه‌های جهادی و نوع فعالیت آن‌ها دارد.

وی جهادگران را بازوان توانای سازندگی و پیشرفت جامعه برشمرد و افزود: جهادگران قدر توفیقات خداوند را بدانند چراکه هم امین پروردگار، هم مبلغ و هم مدافع ارزش‌های الهی هستند بنابراین گروه‌های جهادی بدون چشمداشت فعالیت می‌کنند و انسان هراندازه که اخلاص در کار داشته باشد توقعاتش از غیر خدا هم کمتر می‌شود.

امام‌جمعه گچساران گفت: امروز یکی از مهم‌ترین وظایف گروه‌های جهادی امیدآفرینی در سطح جامعه است چراکه تقویت امید و باورهای مردم بسیار مهم است. بسیج، مسیرش الهی است و در همه زمینه‌ها موفق بوده است بااین‌حال اخلاق خوب، رفتار خوب و تواضع در ارتباط با مردم در گروه‌های جهادی می‌تواند بر باورهای مردم بیفزاید.

حجت‌الاسلام هاشمی منش در پایان با تقدیر از زحمات جهادگران مخلص در خدمت‌رسانی بی‌منت به مردم بر ظرفیت سنجی و شناسایی مشکلات مردم و حل آن‌ها نیز تأکید کرد.

تصاویری از این آیین را مشاهده کنید.

تصاویر تکمیلی: 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها