نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
15. آبان 1402 - 12:50
با حضور فرمانده سپاه فتح استان برگزار شد؛
افتتاحیه دومین دوره آموزشی تکمیلی بسیجیان درگچساران+تصاویر
این دوره آموزشی شامل رزم انفرادی، آشنایی با اصول و فنون تیراندازی، اجرای تیراندازی در شب، آشنایی با تخریب و انفجارت، صف‌جمع، برگزاری کلاس‌های فرهنگی، عقیدتی و بصیرتی در کنار استقرار اردوگاهی خواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب، آیین افتتاحیه دومین دوره آموزش تکمیلی بسیج (آموزش مقدماتی سربازی) با حضور بسیجیان گردان‌های بیت‌المقدس و امام علی علیه اسلام استان و به میزبانی گردان 485 امام حسین علیه‌السلام در پادگان شاهد گچساران برگزار شد.

سردار حمید خرم‌دل، فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با حضور در پادگان آموزشی شاهد گچساران در جمع بسیجیان گفت: حملات خون‌بار و بی‌شرمانه رژیم غاصب و کودک کش صهیونیستی به غزه و قتل‌عام حدود 10 هزار نفر از زنان و کودکان بی‌گناه و بی‌دفاع غزه، اوج وحشی‌گری این رژیم جعلی را می‌رساند.

وی افزود: باید توجه کرد که سکوت و انفعال در برابر جنایات رژیم اشغالگر قدس آن‌هم از سوی کشورهای مدعی حقوق بشر به‌اندازه خود جنایات صورت گرفته، ننگ‌آور است. امروز انقلاب اسلامی به پشتوانه شما جوانان بسیجی مقابل دنیای استکبار ایستاده است.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در ادامه هم گفت: با پیروزی انقلاب اسلامی در بهمن 57 توطئه‌های دشمنان نیز ادامه پیدا کرد که منجر به تحمیل جنگ هشت‌ساله علیه ملت بزرگ ایران شد اما فرزندان این مرزوبوم با ایستادگی و جان‌فشانی از آرمان‌های انقلاب دفاع کردند و موجب حیرت جهانیان شدند و امروز هم باید در دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی اهتمام ویژه داشته باشیم چراکه دشمنان به بهانه‌های مختلف سعی در ایجاد تفرقه و یاس و ناامیدی در جامعه رادارند.

سرگرد طاهر سنجریان، مسئول تربیت و آموزش سپاه فتح استان در آیین افتتاحیه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان درراه تحقق و تثبیت نظام مقدس جمهوری اسلامی و همچنین تقدیر از برگزارکنندگان دوره تکمیلی، به تشریح اهداف و چشم اندازه‌ای دوره‌های تکمیلی بسیج پرداخت.

وی در ادامه مرکز آموزش گچساران را مهد پرورش و تربیت دلاور مردانی از استان دانست که داوطلبانه پا به این مرکز گذاشتند و با یادگیری فنون نظامی و دفاعی در مقابله دژخیمان بعثی حماسه‌های جاوید آفریدند.

مسئول تربیت و آموزش سپاه فتح استان نیز دوره آموزش تکمیلی بسیج را دوره کفایت آموزش و کفایت از آموزش مختص پذیرش در سپاه برشمرد و افزود: دومین دوره آموزش تکمیلی بسیج با حضور 165 بسیجی از گردان‌های بیت‌المقدس و امام علی علیه‌السلام نواحی کهگیلویه و بویراحمد به‌صورت شبانه‌روزی در حال برگزاری است.

سرگرد سنجریان در پایان نیز از فرمانده مرکز آموزش شاهد گچساران جناب سرگرد محمدی تبار و مجموعه همکارانش تقدیر و تشکر و برای آن‌ها از درگاه خداوند متعال آرزوی موفقیت کرد.

تصاویری از این دوره را مشاهده کنید.

تصاویر تکمیلی: 

نظرات کاربران

تازه های سایت