نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
11. آبان 1402 - 12:32
امام‌جمعه موقت گچساران گفت: 13 آبان در تاریخ انقلاب اسلامی همواره به‌عنوان روز تقابل جبهه حق و باطل بوده است و مبارزه با استکبار جهانی آرمان مهم انقلاب اسلامی به شمار می‌رود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،حجت‌الاسلام علیرضا صفایی، امام‌جمعه موقت گچساران در گفتگو با این پایگاه خبری تحلیلی در خصوص اهمیت و جایگاه 13 آبان در تداوم مسیر انقلاب اسلامی گفت: حقیقتاً یوم‌الله 13 آبان فرصتی برای تبیین جنایت‌های جبهه استکبار است. امسال نیز 13 آبان با مسئله فلسطین و غزه تقارن پیداکرده است که باید در این روز بزرگ حمایت از مردم مظلوم فلسطین به‌صورت ویژه بیان شود و اقدامات تبیینی در خصوص ضرورت استکبارستیزی برای مردم نیز انجام شود.

وی افزود: امروز مردم مظلوم غزه برای رسیدن به‌حق مسلم خود تحت شدیدترین تهاجم‌های رژیم صهیونیستی قرارگرفته‌اند. رژیم اشغالگر قدس تحت حمایت کامل و راهبری آمریکا و دیگر ایادی استکبار با به خاک و خون کشیدن کودکان و زنان بی‌پناه و بی‌دفاع غزه، آخرین اقدامات ددمنشانه‌اش را برای فرار از نابودی انجام می‌دهد اما بدون شک پیروزی نهایی از آن ملت بزرگ فلسطین خواهد بود.

امام‌جمعه موقت گچساران در ادامه یادآور شد: با پیروزی انقلاب اسلامی در بهمن 57، مبارزه با مستکبرین عالم و دفاع از مظلومان به‌عنوان یکی از مبانی اصیل اسلامی، سرلوحه اقدامات نظام اسلامی قرار گرفت و جمهوری اسلامی ایران در این مسیر همواره پرچم استکبارستیزی را در عالم برافراشته است؛ و جایگاه و اهمیت این آرمان به‌اندازه‌ای است که آمریکا و دیگر مستکبرین عالم هیچ‌گاه نمی‌توانند امید سازش و مصالحه از سوی حرکت پرفروغ انقلاب را داشته باشند.

 

حجت‌الاسلام صفایی 13 آبان را نماد استکبارستیزی برشمرد و اظهار کرد:13 آبان روزی است که حوادث سرنوشت سازی از تاریخ ملت ایران به ثبت رسیده است، روزی است که حضرت امام (ره) آن را انقلاب دوم نامیدند و زوایای مختلفی از مقاومت و پایداری ملت بزرگ ایران اسلامی در مقابل استکبار جهانی و در رأس آمریکای جنایتکار نمایان شد.

امام‌جمعه موقت گچساران بابیان اینکه 13 آبان از مظاهر مبارزه با استکبار جهانی است گفت: امروز جریان‌های استکباری در تلاش هستند تا این نوع تفکر را به جوامع دیگر القا کنند که تنها راه رشد و توسعه این کشورها از مسیر اندیشه‌های لیبرالیستی غرب می‌گذرد، اما رابطه بر اساس احترام متقابل، رد سلطه‌پذیری، تحقق عدالت و برچیدن بساط ظلم و فساد، عدم وابستگی به بیگانگان، آزادی سیاسی و اجتماعی با محوریت اسلام از اهداف انقلاب اسلامی است که بدون شک، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی یادآور چنین موضوعاتی خواهد بود.

امام‌جمعه گچساران در پایان هم گفت: راهپیمایی امسال 13 آبان بسیار ویژه خواهد بود و همه آحاد مختلف جامعه بایستی به جهت دفاع مردمی و همه‌جانبه از آرمان فلسطین در راهپیمایی روز 13 آبان شرکت کنیم و ضمن گرامیداشت این روز بزرگ، پیروزی مردم فلسطین و تحقق آرمان آزادی قدس شریف از چنگ استکبار را فریاد بزنیم.

انتهای خبر/

 

 

نظرات کاربران

تازه های سایت